Nekromanti GothCon - spelledare sökes

Oldtimer

Slava Ukraini!
Nu är det ju bara drygt två månader kvar till GothCon och dags att hitta några som vill vara med och spelleda mitt arrangemang "Flamarions testamente".

Äventyret använder reglerna "Dunder&Drakar" så det är nödvändigt både att man kan D&D3e och att man pluggar in vad saker heter på svenska. Jag räknar med att ha äventyret klart för provspelning i början av Mars och vill helst spela det med mina spelledare då. Alltså en fördel om man bor i närheten. :gremsmile:

Hör av er om ni undrar något eller om ni vill anmäla er direkt.

/Mikael

Oldtimer

Slava Ukraini!
Det är kanske ofint att svara på sitt eget inlägg, men jag behöver verkligen hitta spelledare!

Finns det verkligen inga D&D3e-spelledare i Göteborgsområdet som är villiga att ställa upp? Jag lovar att det blir kul.

/Mikael

Scream112

Veteran
Jag känner en... ja han är min kompis och är med och spelar/spelleder... han har ett par böcker te D&D3ed...

Däremot är internet inte så väl använt från hans sida... han har ALDRIG satt sitt ip här iaf...

hmm... maila mig på andreas@paintballklubben.net så ska jag kolla med honom om han e intresserad och om jag kan ge dig hans mobil# eller något så du kan kontakta honom...

hoppas jag kan va te hjälp!

du behöver inte någon som spelleder N2?? :gremwink: