Nekromanti Gothcon - vem vill ha 15 exemplar av Null State?

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Inte själv, då. Utan for safe keeping. Jag åker ner till Göteborg redan på tisdagen, och jag räknar med leverans av Null State onsdag eller mer troligt torsdag.

Eller, om vi har rejäl otur, inte alls.

Jag har en person som jag ska slagga hos, som borde kunna ge mig sin adress. men jag måste beställa imorgon, och om jag inte hunnit få hans adress vore det bra med backup.

Så... Bor du i Göteborg? Ska du till Gothcon? Kan man lita på dig? Kan du hämta ut ett paket på närmaste postkontor under torsdagen eller fredagen? Du kan få ett signerat (och numrerat) ex som tack för hjälpen, om du vill.

krank

Åh, och jag behöver adresser senast imorgon onsdag =)

Unfair

Hero
Jag bor inte i Göteborg utan en liten bit utanför Borås (1.5h resa till Göteborg typ), har inte träffat dig personligen och har inte bil (är 16).

Men jag ska på Gothcon och har tid. Du kan använda mig som en sista backupp om du inte hittar något annat.

Om detta ens är intressant så kan du skicka ett PM. Kan förstå om det är för omständigt.

Ps. Är 15ex för mycket för att bära på buss? Då blir det knixigt, men tvivlar på det…

krank

Vicotnik said:
Krank jag kan ta med mig böckerna ner.
Hur sent på torsdagen åker ni? Tänk på att paket på vissa ställen inte kan hämtas ut förrän 1600... Det kommer alltså att postas ett paket fråpn Publit, som jag gissar dyker upp på onsdagen eller mer troligt torsdagen.

Pilzefrau

hon/henne
Jag kan ta dem om du inte hittar någon. Bor i Göteborg, har påsklov över torsdagen, kommer på gothcon hela tiden, och jag tror till och med du redan har mitt nummer - om inte annat har jag ditt. Adress kommer i pm.