Nekromanti GothCon XXIX och tacksamhet

AEGIS PRIME

Swordsman
Skulle enbart säga ett stort tack till alla som ordnade GothCon XXIX. Tyvärr var jag inte i det bästa skick då jag fick en rejäl förkylning och kunde bara spelleda ett av mina fyra pass. Västmark scenariet "Fem och Slottsmysteriet" var mycket bra och jag tackar min grupp som jag tyvärr inte kommer ihåg i min förkylningsdimma.

Tack återigen och jag hoppas på ett lika bra GothCon XXX

Olle Linge

Snigel
Mina intryck

Äh! Du hann före med ett inlägg om GothCon. Nåja, jag tänkte häva ur mig lite vad jag tyckte om årets upplaga.

Bra:

x Det var roligt och lärorikt att spelleda på konvent; det har jag inte gjort innan
x Träffa alla männilskor, framförallt ni forumiter!
x Åka och bo i den berömda husbilen
x Fint väder större delen av konventet
x Allt som jag kom i kontakt med var smidigt hanterat och administrerat

Dåligt:

x Yassilus och Gardners dåliga placering med LL (Yyrkoon fick ju sin plats på torget till slut)
x Affärerena: det fanns ju inga junklådor!
x Äh, det var inte så mycket jag inte gillade

Sammanfattningsvis var det ett grymt roligt konvent och jag ser fram mot LinCon och hoppas att så många som möjligt kommer, trots den sena tiden.

PS. AEGIS: Vem var du? Jag spelledde alla tre västmarkpassen, men jag vet inte vem av de andra du var. Jag ser ut typ såhär, fast utan statyeffekterna :gremsmile: DS.

AEGIS PRIME

Swordsman
Re: Mina intryck OT

Kraftig, rufsigt hår, GANT tröjor, rejält förkyld. Spelledde Västmark pass 1 och var på samlingen pass 7 men bad om att helst inte få spelleda då jag var rejält förkyld.
Hoppas det kan hjälpa