Nekromanti GothCon?

Sodivra

Champion
Är det några som saknar spelare eller har spelare som ensamma vill spela ett arrangemang? Vi försöker poola upp lite folk för att inte alla vill spela samma i vårt lag..

seinet

Swashbuckler
Inlägg nummer 666 [TOT]

[TOT] = Title Off Topic

Hmm, jag har inte fått mitt schema för GothCon än... skall man inte få det om man varit med på tidigare års GothCon?

/Seinet Wintermute - Är efter detta inlägget forumets elakaste användare, detta är nämligen mitt 666:e inlägg.... visst är det EVIL?! /images/icons/devil.gif/images/icons/devil.gif/images/icons/devil.gif

Oldtimer

Slava Ukraini!
Re: Inlägg nummer 666 [TOT]

Det skall man verkligen få!

Utskicket för GothCon XXVI har varit ute ett tag nu - och sista dagen för föranmälan är 2002-02-15!!!!/images/icons/yikes.gif/images/icons/yikes.gif

seinet

Swashbuckler

Var och hämtade det på Tradition idag, nåja... får väl kolla igenom och se vad man skall spela och sedan så får man väl planera om man skall jobba där något också. Verkar inte ha fått svar av kontaktpersonen jag skickade ebrev till än dock... fast det tog ett bra tag tills jag fick det första svaret från denne.

/Seinet Wintermute - Sitter här och dricker Grappo

Eskil

Warrior
Re: Gothcon

Jsg och ett antal vänner som har en förening (en 6-7 stycken) skall åka på konventet, vi kan få problem med spelare och men det är inte säkert. Stora delar av föreningen har betämt sig för att gå på en all-nighter under konventet, en del av oss (jag bland annat) tänker inte gå och letar efter folk att spela med i pass 3 och 4. Möjligen har vi inte flera år av rollspelsvana, men helt borta är vi ändå inte.

Edgar

Warrior

<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

Stora delar av föreningen har betämt sig för att gå på en all-nighter under konventet

<hr></blockquote>

SAMA?
//Kalle - som har problem sed att spelledare vill gå dit istället för att spelleda/images/icons/sad.gif

Edgar

Warrior

<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

jag har inte fått mitt schema för GothCon än... skall man inte få det om man varit med på tidigare års GothCon?

<hr></blockquote>

Bara om man varit föranmåld - och om man inte flyttat sedan förra året.

/Kalle - som har 500 utskick precis bakom sig.

Sodivra

Champion

Pass 3 och 4?
Okej, vi kan behöva spelare till:

Interference
Synergi
Mannen som stal Paris
Indiana Jones

Synergi och Mannen som stal Paris vill jag spela, och det kan saknas 0-2 spelare till det..
Interference är ett möjligt alternativ.
Indiana Jones är en kompis rätt sugen på att spela, det kan behövas upp till 4 spelare om det blir så.

Vi ska organisera oss lite bättre.. Återkommer då..
(Någon som vet något om Synergi föresten?)

Eskil

Warrior

Vad betyder SAMA? Det är en bunt av dem som vill gå till Backstab, som ligger ett stenkast ifrån konventet, och spela tolv timmar Counter-Strike på fredag natt.

Sodivra

Champion
SPELARE SÖKES dårå! :)

Jag letar spelare till:

Svenil, pass 1, en spelare.
Splatter, 2 spelare. (Helst pass 2.)
Mannen som stal Paris letar vi två spelare till. Helst pass 4.
Gumbo Mambo, två spelare, helst pass 5.
Indiana Jones, en spelare, helst pass 6.

Vi kan ställa upp 2 spelare i Synergi, Pass 3 om det skulle behövas..

Det kan vara RÄTT krångligt att spela på andra pass, men det kanske går.. Om någon känner sig sugen på att hoppa in med oss, säg bara till. (Janus och Jake Steele har dock förtur.. /images/icons/doh.gif)