Nekromanti Gothcon

Hunk

Hero
De flesta som är intresserade vet det säkert redan, men jag tänkte i alla fall informera om att Gothcons sida för 2005 nu är uppe. Ser själv fram emot att äntligen få dö i Dungeon of Doom (lyckades inte samla ihop tillräckligt mycket folk förra året) samt lira lite Blood Bowl, vilket jag nog inte har gjort sedan förra Gothcon.

För er som inte vet så utspelas Gothcon under påskhelgen på Hvitfeldtska Gymnasiet (samma ställe som blev omringat av poliser under EU-kravallerna) och anmälningsavgiften är 180 pix.

Johan K

Gammal & dryg
Sweet !

Märkte att sidena är uppe ja & det verkar vara en hel del trevliga arrangemang där ja !!
Så med lite god vilja så kommer jag dit !

/ Johan K, som tänkte passa på att våldgästa syrran när man ändå är i Gbg

quisling

Warrior
Forumfolk på GothCon

GothCon är efterlängtat och kommer tursamt nog extra tidigt i år. Det vore roligt att träffa några av er från forumet på konventet. Själv ska jag dit och spelleda. Man kanske skulle kunna träffas i brädspelsbaren för en omgång av RoboRally eller något sådant?

Dewain

Veteran
ÄNTLIGEN

Jag har gått och väntat på att Påsken (GothCon XXIX) sedan påskdagen förra året. :gremgrin:

Det är mycket tack vara Gothcon XXVII som jag överhuvudtaget spelar rollspel det var mitt första konvent, hade bara provspelat en gång tidigare innan dess. Tyckte att det var okej men var inte så imponerad att jag ville lägga all min fria fritid på att hålla på med allt som rör rollspel och runt om det. Men sedan så fick jag spela ett äventyr "De utan hjärtan" som jag mer eller mindre inte var intresserad av det var sista passet (pass6) på lördags kvällen och SL för detta var allas våran Ymir , helt plötsligt kom jag på att detta passade mig som hand i handske (ett lagom paranoid framkallande äventyr (jag föddes paranoid) ) jag blev efter detta äventyr totalt och djupt rollspelsberoende. :gremcrazy: