Nu har jag väl då bestämt mig för att åka till Gothcon. Har klurat ut att det som tar emot är att jag brukar känna mig rätt vilsen, särskilt när jag åker själv. Då tänkte jag att jag ska boka upp mig på lite grejer så man har ett par fasta punkter. Jag är mest sugen på Bortom och/ eller Fornsaga. Kan egentligen tänka mig vad som helst. Äventyren till Varselklotet och Oktoberlandet har jag läst, men det kan ju funka ändå.
Funderar också på hur man gör för att haka på brädspel. Det kan bli så att jag som tidigare år hittat de jag känner och vi lånat ett spel och kört- vilket varit skitkul. Men finns det någon ställe dit man kan gå och spela om man är ensam? Letat efter brädspelsbarer några år men inte kunnat hitta. Men visst måste det finnas ställen där man kan haka på?
Sen älskar jag förstås indie-rummet och är rejält nyfiken på OSR så det är ju alltid en lösning. Förhoppningsvis finns det en möjlighet att köra Den yttersta domen.
Tveka inte att hugga tag i mig på gothcon om ni känner igen mig
Funderar också på hur man gör för att haka på brädspel. Det kan bli så att jag som tidigare år hittat de jag känner och vi lånat ett spel och kört- vilket varit skitkul. Men finns det någon ställe dit man kan gå och spela om man är ensam? Letat efter brädspelsbarer några år men inte kunnat hitta. Men visst måste det finnas ställen där man kan haka på?
Sen älskar jag förstås indie-rummet och är rejält nyfiken på OSR så det är ju alltid en lösning. Förhoppningsvis finns det en möjlighet att köra Den yttersta domen.
Tveka inte att hugga tag i mig på gothcon om ni känner igen mig