Man Mountainman Storsvagåret Joined 17 May 2000 Messages 7,978 Location Barcelona 1 Jan 2002 #1 Åh boy vad jag är originell. Nå, har ni avlagt några nyårslöften?
Ackerfors Alas, your rapids! Joined 21 Jan 2001 Messages 7,475 1 Jan 2002 #2 GOTT NYTT ÅR SJÄLV! Jag har lovat: Bli social bli snäll börja göra lite skolarbete hemma någon gång sluta retas med systern.
GOTT NYTT ÅR SJÄLV! Jag har lovat: Bli social bli snäll börja göra lite skolarbete hemma någon gång sluta retas med systern.
M Morgoth Swashbuckler Joined 2 Apr 2001 Messages 2,450 Location Uddevalla, Västra Götaland 1 Jan 2002 #3 Re: GOTT NYTT ÅR SJÄLV! Har du lovat att pli social? Ganska tungt löfte för en nörd skulle jag vilja säga. Själv lovade jag nog ingenting... jag satt fixerat uppe till tjugo över tre och spelade rollspel.
Re: GOTT NYTT ÅR SJÄLV! Har du lovat att pli social? Ganska tungt löfte för en nörd skulle jag vilja säga. Själv lovade jag nog ingenting... jag satt fixerat uppe till tjugo över tre och spelade rollspel.
Ackerfors Alas, your rapids! Joined 21 Jan 2001 Messages 7,475 1 Jan 2002 #5 Re: GOTT NYTT ÅR SJÄLV! Du vet, rollspel fräjar det sociala livet när man inte spelar rollspel. Fast det var hårt att lova det må jag säga... *suckar*
Re: GOTT NYTT ÅR SJÄLV! Du vet, rollspel fräjar det sociala livet när man inte spelar rollspel. Fast det var hårt att lova det må jag säga... *suckar*
M Mr Blood Veteran Joined 5 Dec 2001 Messages 8 1 Jan 2002 #6 GOTT NYTT ÅR SJÄLV![NT] NT = No Text (Ingen text)
J Jan Arenö Warrior Joined 18 May 2000 Messages 219 Location Karlstad, Sverige 2 Jan 2002 #7 det säger du Är det nya året "gott" när man sitter på internet och gör inlägg på ett forum kl 00.30, jag skulle se det som ensamt...
det säger du Är det nya året "gott" när man sitter på internet och gör inlägg på ett forum kl 00.30, jag skulle se det som ensamt...
Man Mountainman Storsvagåret Joined 17 May 2000 Messages 7,978 Location Barcelona 2 Jan 2002 #8 Re: det säger du Hördu. Gör det inte värre än det är! /images/icons/tonguea.gif