Innebär det att 2005 är internationella zeppelinaråret? Jag satt nyss och funderade på vad jag skulle hitta på nu när 'International Valveless Pulsejet Year' snart är över. Jag funderade lite över att bygga en trebuchet (perfekt för att försvara sitt hem och kräver ingen licens), men zeppelinare är också ball.Gott zeppelinarfyllt nytt år på er!
Jag har faktiskt funderat på någon sådan sammankomst (möjligen utan trebuchet eller med en lagom liten för att leverera pilsnerburkar över långa avstånd). Hade dessutom tänkt göra en översyn på flippret och stänga av free play, alla intäkter går till wrnu, så mycket roligare än så blir det inte att donera pengar. Just nu ligger dock väldigt mycket och flyter för mig, så jag återkommer med detaljer senare.Bygger du en blida/trebuchet/kastmaskin lovar jag att komma och hälsa på dig under 2005. Grillning, öl, och ivägskjutandet av diverse femtonkilosobjekt vore perfekt sommarsyssla .
Ingen aning. Jag får väl måla den i käcka pastellfärger eller nåt och kalla den för ett konstverk.Men en såndär har ju faktiskt avfyrningsanordning, borde den inte falla under samma lag som pistoler och armborst då?