Nekromanti Grande cerveza de forum! …

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Ja, forumsölsdags alltså.

På fredag, på Wirströms, från sex-sju sådär.

Se till att dyka upp nu! Det har varit lite si och så med uppslutningen på sistone.

Öl + forumiter = kul.

Rising

Vila i frid
Yahooo!

Jag är helt galet öl- och snacksugen!
Alltså, risken är inte att jag inte skulle kunna komma, för inget skulle kunna hindra mig. Risken är snarare att jag kan komma helt övertänd för att jag är så djäkla forumsölssugen.

Så... In advance; börjar jag göra något dumt - slå till mig. Ni vet att ni vill det.

Nä, seriöst. Jag är på toppenhumör. Jag kommer att vara balens drottning. Alla andra måste komma också.

Lindenius

Swashbuckler
08-syndromet

Se till att dyka upp nu! Det har varit lite si och så med uppslutningen på sistone.

Det är ju för att de hålls i Stockholm. :gremfrown:

//urik. från Emeå

Dante

Staff member
Re: 08-syndromet

Det går en buss till Sundsvall 10.05 på fredag. Sen tåg vidare till Stockholm 14.11. Ankomst 17.30.

MrG

Swashbuckler
f-n va kul det skulle vara, men för kort varsel för att jag ska hinna upp

och Wirström är riktigt schysst ställe, speciellt när de kör blues i källaren!

Lindenius

Swashbuckler

Först buss, sedan tåg...
Känns som en ganska dyr öl. :gremsmile:

//erik. glass med strössel

Dante

Staff member

Bästa att du tar flera då …

Storuggla

Champion
Typiskt snabelpimpelfiske, Dante väljer att öla just de helger som jag... uh, för en gångs skull är ledig. Just typiskt att jag innan jag kollade här accepterade ett extrajobb på fredagskvällen :gremfrown:

Storuggla, now saturday on the other hand...

Gardener

Champion
Men... Men... Vafan.

Jag har ju nyss bokat in en in-game-händelse i WoW till precis då... Nån som har lust att ta med sig en bärbar dator med uppkoppling och en WoW-installation till forumsölen? Behöver nog bara en kvart eller så. Någon som känner sig manad?

Foggmock

Myrmidon
Jag kommer!...

...halvvägs, ungefär. Jag jobbar i Linköping. Fan vad ni suger, men vi får ta igen det under nästa Stockholms Spelkonvent... :tekopp:

Johan K

Gammal & dryg
Hehuu... =/

Attans va´sugen man var på att dyka upp då..

Dock är det Lundakarnevalen just då. Så om det är nån som är sugen på att ta nån öl härnere då så är casa Johan K öppet för öldrickning fredag till söndag.

kalcidis

Hero
Boom!

Jag är ganska säker på att jag kommer. Blir perfekt, sitta och öla en stund med er sen måste jag dra vidare till något ställe vid hötorget där jag ska deejaya på rub-a-dub rytmer!

Det här kommer bli perfekt! :gremlaugh:

Oink!

Rickard

Urverk speldesign
Re: Jag kommer!...

"...halvvägs, ungefär. Jag jobbar i Linköping. "
Jahaa, ölträff i Linköping då. :gremwink:

/Han som inte skulle ha något emot att slappa i Linköping en kväll

Lambi

Swordsman
Jävla WoW-nörd! :p

Jag kanske måste banga pga festen jag fipplar ihop till på lördagen, men kommer jag så kan jag ju släpa med min bärbara. Den har trådlöst nätverkskort, så det borde ju lösa sig med uppkopplingen. Däremot vet jag inte om den klarar WoW (som jag inte har, så isf får du dra med skivor och stuff). Det är en HP NC6220 med 1 gig ram och grafikkortet Mobile Intel(R) 915GM/GMS,910GML Exp 128 MB.

Jag kan ju återkomma i frågan om du vill.

Gardener

Champion
Re: Jävla WoW-nörd! :p

Tyvärr måste jag hålla med, jag är en jävla WoW-nörd... Har ju gått och blivit officerare för mitt ganska stora gille till och med...

Skulle vara rätt ball om du hade med dig datorn, även om jag inte var helt seriös... Händelsen skulle dessutom vara att fira att jag dingar lvl 60, och jag vet inte om jag lyckas passa in det till utiven tid. =]

Hade ju glömt X-ölen... Senaste jag var på talas det fortfarande om, så det skulle inte vara helt otrevligt att gå på en till. =]