Nekromanti Grande cerveza de forum! …

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Best. Forumsöl. Evah! …

You crazy kids crack me up.

(Och allting blir roligare på göteborgska.)

Rising

Vila i frid
Jäääh!

Har du precis hämtat dig? :^) Då var du mer bakis än jag.

Jag var faktiskt lite förvånad när jag loggade in i morse och inte såg någon post om fredagen. Det var ju lite för trevligt och lite för många nya sköna forumiter för att ingen skulle ha postat om hur kul vi hade det, tyckte jag.

Särskilt kul var det att se de nya fejjorna (extra kul att se Gardener (hej, jag måste säga det, det är hans turf)) och, tja alla nya livsvisdomar man lärde sig (det är visst bara fula tjejer som bajsar, visste ni det?). Själv var jag precis lika övertänd som jag trodde att jag skulle vara; lyckades jag ens hålla tyst i tjugo sekunder i sträck framåt slutet? Hela lördagen ägnade jag i vilket fall som helst med att gurgla ut i luften och beundra min sexiga, raspiga röst.

Gardener

Champion
Re: Best. Forumsöl. Evah! …

Jepp, det var jäkligt trevligt, och jag lyckades träffa andra polare jag inte sett på ett bra tag också, förutom er alltså! Vart drog ni förresten efter Wirströms? Jag lallade iaf vidare till Debaser med lite annat folk.

Får tacka Rising för ölen också, även om jag inte tyckte om det dagen efter...

Erik_N

Warrior
Re: Best. Forumsöl. Evah! …

Det var onekligen mycket trevligt. Nästa gång kanske jag känner igen nog många för att inte behöva vandra runt på puben och undra sådär fördomsfullt vilka som ser tillräckligt nördiga ut att vara rollspelare...