Nekromanti Grattis Ignatius_reilly!

Nancyboy

Veteran
[color:\\"red\\"] Vi gratulerar, vi gratulerar..hmmhmm.. trallalaa...hmm..lala.. [/color]

Tänkte att du skulle få en [color:\\"red\\"] grattistråd [/color] nu när din käpp jag ärligt stal till dig gick i två delar.. :gremgrin:

Hoppas födelsedagen varit riktigt bra och du fått vad du ville ha..

hrrm.. alla som nu läst detta tycker jag ska sjunga med för ignatius_reilly..=) hrrm..

/Nancyboy - Ditt ständiga påhäng =)

Mask_UBBT

Hero
*sjunger med*

...och tjo faderittan lej!

Tja, jag var bara tvingen att delta. Grattis Igge! :gremgrin:
Ignatius_reilly är en formit som jag faktiskt uttryckt tycke för tidigare, i samband med min Druidtråd för en tid sedan. Så, istället för att skiva något som är identiskt bara för att han fyller år, tänkte jag bara påminna honom om vad jag sagt om honom rent allmänt;

* Ignatius_reilly - Trots att jag inte ser honom på forumet så ofta jag skille vilja, och trots att i bara sporadiskt sprungit in i varandra på msn under sommaren, så är den här killen en klippa jag inte kan utesluta härifrån. Smart, med många bra synvinklar och poänger att delge i det mesta, och en härlig attityd. Utan hans inflytande hade jag troligen fortfarande skrivit om hur många kilojsoule ett 1700-tals kanonskott alstrar. Åtminstone en tredjedel av allt gjort under se senaste halvåret sedan den här inlägget kan nog tillskrivas honom på ett eller annat sätt. Även för dej höjer jag mitt glas, och för många fortsatt konstruktiva disskutioner.

Tja, hela alltet gäller fortfarande. Tveklöst den forumit som bidragit mest till att min syn på hobbyn är som den är idag. Och som redan nämnt, du är garanerad en titel som medkonstruktör i vad jag än lyckas utvinna ur min kreativa ådra. Grattis!!

/Mask