Nekromanti Grattis Krille 10.000 inlägg!

Krille

Super Moderator
Taxåmuxi, allihop!

"Och applåder till GrotttrolletNaug för sin underbara solo-prestation (ok, Krille själv har hjälpt till lite här och där) i att undervisa oss om vem Krille är! Om Krille känner sig rädd för fanatiska förföljare vet han nu vem han ska misstänka först!"

Mmm. Mig själv, närmare bestämt.

Balderk

Swashbuckler
Re: En applåd för Krille[ant]

Dessutom är många av dom också tämligen långa

Fast är de verkligen det? jag tycker att jag läseer många som bara är en eller två rader, enda gångerna han skriver riktigt långa inlägg är väl i diskussionerna med Rising? Fast han kanske skriver längre inlägg på vissa forum än på andra? På SF-forumet tex, där jag aldrig hänger

/Jonas

Balderk

Swashbuckler
Re: Taxåmuxi, allihop!

Jo, jag får väl instämma i gratulationerna!

Det var så lite :gremwink: :gremsmirk:

/Jonas

Sodivra

Champion
Puh

Bra att du tog upp det.. Jag hade tänkt göra det, men missade det tydligen.. :gremwink:
Krille är mer än idol, han är en vän också. Iallafall tror jag att det är det som Big K vill höra, han är ju inget fan av.. fans.

Krille

Super Moderator
Re: Puh

"Iallafall tror jag att det är det som Big K vill höra, han är ju inget fan av.. fans."

Det beror på. Är de trevliga rödhåriga tjejer med rävsvans och rävöron så kan jag tänka mig att acceptera både fans och groupies. :gremwink:

Ackerfors

Alas, your rapids!

Det beror på. Är de trevliga rödhåriga tjejer med rävsvans och rävöron så kan jag tänka mig att acceptera både fans och groupies.

Jag ville bara berätta att det inte är jag som är på bilden och att min presentation är falsk. Se Krilles önskemål för att ta reda på vad jag är... :gremgrin: :gremwink:

GrottrolletNaug

Swashbuckler

Inte bara när han tjötar med Rising. Här följer två snabba exempel när han spårar ut och blir mer teknisk än dom flesta (jag ej inräknad) önskar. :gremwink:

1 och 2.

/Naug

Troberg

Sinister eater
Med en så smal smak...

...är det risk att du får förbli singel för all framtid. :gremsmile:

Nåja, det är inte fel att ställa vissa krav.

Storuggla

Champion

Och samtidigt väldigt oroväckande.

Storuggla, misstänker att Krille läser Tsunami Channel då det finns en tös med rävsvans där

Man Mountainman

Storsvagåret
Satan

När jag läste de där gamla trådarna, med Hatten som flummade och gröna moderatornamn, så kände jag ett sting av nostalgi. Forumsnostalgi? Är det då man ska börja överväga att söka sig alternativa sysselsättningar?

Storuggla

Champion
Re: Satan

När jag läste de där gamla trådarna, med Hatten som flummade och gröna moderatornamn, så kände jag ett sting av nostalgi. Forumsnostalgi? Är det då man ska börja överväga att söka sig alternativa sysselsättningar?

Du kan hänga på mig när jag butiksnostalgiar! Man går in i en rollspelsbutik och klagar över D&D3e, WW och att ungarna inte känner igen en t4 om den så biter dem i foten. Sen går man till videobutiken och gnäller över att allt som släpps numera är bara skräp och med för få extragrejjer på DVD:n. Sen kan man, om man fortfarande har ork, gå till serierbokshandeln och diskutera gamla goda tiden då Fantomen var i svartvitt. Överkurs är att gå in på Tradition och diskutera rollspel, det är dödfött på raken.

Storuggla, flams

Balderk

Swashbuckler

Jo utan tvekan har han potentialen! jag har själv bråkat med honom lite, tror det var strax efter att forumet kom tillbaka första gången, om sagan om ringen DVD:n "I didn´t stand a chance" :gremsmirk: , som man säger på kontinenten (den amerikanska :gremsmirk: )... Men många skriver han bara en rad eller två, och då räknar jag inte det spm står i kursivt, vilket det gör i alla hans inlägg typ... Exempel orkar jag inte ge, så det så! Men det finns några nu på rollspelarkultur forumet...

/Jonas, orkade inte lläsa de där inläggen i ditt inlägg

Johan K

Gammal & dryg
Naeee..

Visst är det nostalig !! Vilka minnen !! :gremsmile:

Forumnostalgi..
Varför inte... Sånt är ju kan ju vara trevligt !

walium

Ganska töntig, faktiskt

"Är de trevliga rödhåriga tjejer med rävsvans och rävöron så kan jag tänka mig att acceptera både fans och groupies. "

Så för rundlagda, skäggförsedda, ynglingar är det med andra ord helt kört? :gremsmile:

Skuggvarg

Hero

Är Tuva då din idealiska flicka? *ler*
Det finns tyvärr, såvitt jag vet, än så länge inga flickor med rävöron och rävsvans, varken rödhåriga eller av andra hårfärger, men om vi kommer igång med genmanipulation snart så kanske...

/Skuggvarg