Nekromanti Grattis på 2:a April!

Sodivra

Champion
Nu är det andra april, och vi antar att alla har lagt märke till vårt totalt urballade redaktörsforum, som råkade vara öppet för allmän insyn.
Det var helt och hållet ett aprilskämt, och ett rätt lyckat sådant också verkar det som -De som jag har pratat med har varit väldigt positiva, och själv har jag haft oerhört roligt.

Vi älskar er alla egentligen. Ibland beter ni er som forumanvändare gör ibland, och då blir vi lite trötta, men i grunden så älskar vi er. Iallafall jag. Eller ja, älska kanske är att ta i.. Men ni fattar.

Vi gillar naturligtvis varandra också, och tycker inte illa om chrull eller något. :gremsmile:
Glad andra april!

seinet

Swashbuckler
Vårat aprilskämts-forum kommer vara öppet för beskådan en viss tid framåt, kommentarer får gärna skrivas på detta forum.

Givetvis är det som Arvidos säger, vi tycker jättemycket om er det är ju trots allt ni som är oss, ehm, lite flummigt där kanske.

Det är dock inte riktigt allt som är skämt där, det finns en och annan bra sak att hämta där, t.ex. mitt recept på ostkaka... mums! :gremlaugh:

/Seinet Wintermute - Önskar alla en fortsatt glad april

Gardener

Champion
Jag hoppas verkligen ni besökare tyckte det var lika kul som jag hade att skriva saker på det fejkade forumet.

Hur många vågar erkänna att de gick på det? I alla fall till en början.

Det mesta var bara bluff och båg av det vi alla skrev, men här och där kom det nog fram ett och annat som kanske komma skall.

Ymir

Liten kantbaron
Jag gjorde mest parodi på mig själv, egentligen - nästan inget var en direkt lögn, utan bara överdrifter. Det mesta jag slängde ur mig kan jag alltså (i någon mån) stå för. Tro't eller ej. Likväl, roligt som tusan var det :gremwink:

- Ymir, april, april

Eksem

Champion
Asch, jag såg det faktiskt inte förrän jag hade sett det här inlägget :gremfrown:

Jag hade säkert gått på det annars, och det hade varit jätteroligt!

Troberg

Sinister eater
Nu är det andra april, och vi antar att alla har lagt märke till vårt totalt urballade redaktörsforum, som råkade vara öppet för allmän insyn.
Det var helt och hållet ett aprilskämt
Råkade? Aprilskämt? Säg som det är, det här är bara ett misslyckat försök till en cover-up... :gremshocked:

En eloge för allt jobb ni plöjde ner i ett underhållande skämt i alla fall!

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag kände mest "det här måste vara april-skämt"-känslan, men när folk började prata om det så blev jag mer tveksam. Även om jag aldrig riktigt gick på det. (Säger vi :gremwink: ) Jag menar att det var ju inte det minsta misstänkt att ni tog bort tråden på wrnu-forumet, där Kornella skrev "Någon med mig skämta aprillo" eller något sådant. :gremlaugh:

Det var iaf ett otroligt bra skämt. :gremsmile:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Listan

Kornella borde stått med på den listan. Vet dock inte vad kriterierna för att avslöja det är, men hon borde vara kvalificerad. :gremsmile:

Morgoth

Swashbuckler
Vad som egentligen hände 11:38...

[*]7:35: Jag framför, efter spånande tillsammans med Rising och Dnalle, vår teori om första april-skämt. http://forum.rollspel.nu/showthreaded.ph...p;o=&fpart=

[*]7:44: Dnalor klagar på att jag var för osubtil, och skriver sitt eget inlägg: http://forum.rollspel.nu/showthreaded.ph...p;o=&fpart=

[*]11:38: Gurgeh lägger fram sin bugg-teori. http://forum.rollspel.nu/showthreaded.ph...p;o=&fpart=

Så det så.

/Mogge, [color:\\"green\\"]hävdar sig.[/color]

Johan K

Gammal & dryg
Jomen !!

Kan ju säga att jag blev klart konfunderat över det hät... :gremgrin: & ducktigt lurad åxå.... :gremsmirk:
Men kul var det, & jag kan tänka mig att ni på reaktionen hade ännu roligare !!

Johan K

Gammal & dryg
Grundlurat !

HeHe !
Just när det gäller redaktörsforumet så bleev jag väll lite lätt lurad ja...
Men sen så kom man väll på att det var väll lite väl mycket av det goda... :gremlaugh:

walium

Ganska töntig, faktiskt
Eftersom jag skickade ett mail till Seinet på grund av att jag trodde att det var något fel på min inloggning så blev jag ganska snabbt varse att redaktionsforumet bara var en bluff. Däremot gick jag stenhårt på Veteranstatus-grejen.

Quan'talis

Swashbuckler
Däremot gick jag stenhårt på Veteranstatus-grejen.
Eftersom jag upptäckte "redaktörsforumet" innan jag läste om "veteranstatus" på nyhetssidan så gick jag nog inte på det heller. Däremot lade jag märke till att veteranstatus-notisen var daterd 28 mars. Är inte det fusk? :gremwink:

JPS