Nekromanti Grattis på födelsedagen alla som fyller år idag

seinet

Swashbuckler
Jag upptäckte när jag skulle ta och uppdatera min signatur (som jag sedan ångrade igen) att man kan lägga till när man fyller år i profilen, där finns även en liten kryssruta om man vill visa ens födelsedag i kalendern eller inte.

Hade varit roligt ifall folk kunde komplettera den här information så man kunde arrangera fester och sådan för de som så önskar.

/Seinet Wintermute - Gillar sin signatur som den är

Organ

Out of time, out of mind
Redan gjort.

/Anders, väntar sig presenter; stora, hårda och många.

Johan K

Gammal & dryg
Klart man fyllt i den... =)
Festligheter låter ju alltid trevligt !! Sådant kan man ju inte få för mycket av..

/ Johan K, som kanske borde ta & göära ett kombo av födelsedags fest & en kraftig försenad inflyttningsfest..

Johan K

Gammal & dryg
När fyller wrnu år ??
Hur gammlat är wrnu, egentlgien... Känns som detta forum hängt med ett bra tag nu, iaf i olika skepnader..

Johan K

Gammal & dryg
Herrejäklar !!
Är wrnu _så_ gammlat... Det borde man ju verkligen fira ja !!

Gardener

Champion
Jo, visst är det så. Läskigt men sant.

Faktum är att sidan siten härstammar ifrån fanns ännu tidigare. Det var dock främst lite rollspelstexter, ett rätt rejält länkregister och ett simpelt forum.

Organ

Out of time, out of mind
Jaså, är det så? Jag trodde att sajten dök upp 2000 med tanke på att det inte finns några användare som är registrerade tidigare.

Vore det förresten inte läge för en nostalgihörna? Sidan har ju i alla fall funnits en massa år och har dessutom bytt utseende med jämna mellanrum. Det behöver inte vara mer komplicerat än ett antal screenshots eller liknande av framsidan i dess olika inkarnationer.

Det borde väl vara en baggis att fixa. Du har väl inte så mycket att stå i just nu... :gremwink:

/Anders

Ackerfors

Alas, your rapids!
Det fanns en nostalgihörna innan uppgraderingen och den kommer väl tillbaka så snart innehållsdelen är uppgraderad.

chrull

Stockholm Kartell
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Citerat av: Gardener</div><div class="ubbcode-body">Jo, visst är det så. Läskigt men sant.

Faktum är att sidan siten härstammar ifrån fanns ännu tidigare. Det var dock främst lite rollspelstexter, ett rätt rejält länkregister och ett simpelt forum. </div></div>

Jag drömmer fortfarande om att The Yard skulle komma tillbaka :gremfrown:

Gardener

Champion
Hehe, kanske lägger upp den nån dag... =] Och uppgraderar till Joomla 1.5! =]

Fast du kanske inte vill att dina mardrömmar ska besannas? =P

Lycan

Hero
Re: Grattis på födelsedagen alla som fyller år ida

webarchive har lite gammalt rollspel.nu-grejs från '99 här