...kommer att lära mig.
Bli bäst i världen på någon skön sport - spelar ingen roll om det är fotboll, pingis, ninjutsu eller simning - bara jag är bäst!
Skriva en massa alfabet och stilar Arabiskt, kinesiskt, grekiskt, turkiskt, japanskt, thailändskt... Och så en massa coola stilar, gärna gammeldags och svulstiga på vårt eget romerska alfabet.
Tala typ... 30-40 språk! Flytande! Okej, det här är så coolt. Kunna en massa språk, gärna exotiska som ingen vettig människa skulle vilja lära sig men som jag bara kan såhär! *visa poff!* Det skulle ta typ en vecka för mig att lära mig språket ungefär så bra som en normal 25-åring snackar engelska idag, ytterligare fyra-fem dagar att tala det som en infödd och kanske en vecka till för att tala det bättre än en infödd och behärska de flesta dialekter obehindrat.
Smide Bara för att.
Skapa världens bästa rollspel! Alla på wrnu är i alla fall ense om att det är det, och trots att det inte är standardfantasy så säljer det som smör! Jag blir hyllad, närmast kultförklarad, gör tack vare mina otroliga språkkunskaper översättningar på spelet som är minst lika bra som orginalspråket, utlandet hyllar mig! Det görs en storfilm, regisserad av ett ungt, oerfaret men otroligt begåvat fan, och med mig som medhjälpare och huvudroll, om spelet, och filmen får 10 Oscar - bland annat för bästa Manliga huvudroll, bästa Regi, bästa Musik och bästa biroll (Johan Rising som en Jabba the Hutt-liknande snubbe som käkar syrabollar till frukost och spöar skiten ur mig två gånger). På sommaren året efteråt så skriver jag en triologi på 5-600 sidor vardera, vars sista del jag vinner Nobelpriset i Litteratur två år senare för. Rollspelet förblir relativt okänt, de flesta vet att det kom före filmen och böckerna, men det behåller ändå sin "vi-känsla" hos rollspelarna.
Bli parodierad i en Terry Practhett-bok ...och bli det som en riktig onding!
Sjunga och spela en massa instrument Ni trodde det var över, men nej! Underbarnet gör det igen och visar sig vara en av de bästa i världen på att spela instrument, och inte så tokig på att sjunga heller. Det görs en musikal av böckerna, jag spelar guden.
Kunna tala i flytande sonett-form eller i hexameter Mmm... Mums. Och dessutom citera en massa romerska kejsare. Och greker.
Gyckleri Bli coolaste akrobaten, gycklaren, jonglören, eldkonstnären, svärdsslukaren, fakiren och underhållaren ever.
Inse mina begränsningar ...eller nej förresten. Vi skiter i det! Jag ska bli bääääst!
-Hjalle, det här är iller.