Problemet är att ganska många nybörjare frågar när man stiger i grad. Om det då står i faq:en när man gör det, så kanske man kan minska sådana frågor. Sen behöver inte alla grader stå där, bara de som är uppnåd av någon användare.
Japp, så då blir ju alla mer eller mindre nöjda. Eller hur....
Sen så tycker jag åxå att man ska kvar smilisarna, gjärna flera.../images/icons/wink.gif
Det är roligare om man inte vet vad som väntar en...När man just har börjat (att skriva påforumena) blir det också lätt
att man skriver en massa önödiga inlägg bara för att bli nåt annat än grisodlare. Jag vet hur det känns...
/Med ögon som is har jag nuet och framtiden under uppsikt.
Det är väll lätt att ta reda på. Kolla på alla andras status och antal inlägg så kan du klura ut det. Typ 30 är väll Vapenbärare, 60 Äventyrare sedan har jag för mig att man blir soldat vid 100 o.s.v. men över tusen vet jag inte för det är bara de som har ett eller annat ansvar på forumen som har kommit upp i det och de har ju egna beteckningar typ chefsredaktör, guru, neotecnium etc.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.