Nekromanti Grrrrrr!!!!

Sigurdil

Veteran
En otroligt irriterande sak har hänt!!.....Jorges Bestarium har blivit uppskuten till mitten av november. Gå till www.riotminds.com där kan du läsa mer.

Sigurdil den döde.

theodåre

Veteran
stämmer!

Otroligt frustrerande även för oss.. Ledtiderna blev betydligt förlängda på grund av flera omständigheter.

RiotMinds

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Kan inte...

...känns bra alls. Med tanke på hur länge vi har väntat så måste det vara mycket svårt för er att komma med en sådant besked. Inte i samma klass som Neogames Offensiv-modul men ändå.

Snyggt omslag på Jorges var det i alla fall. Alltid något att trösta sig med.

Punger for President!
<A HREF="http://www.punger.cjb.net" target="_new">http://www.punger.cjb.net</A>

Foggmock

Myrmidon
Re: Kan inte...

tsss detta är en piss i missisippi i jämförelse med offensiv som vart på G i åtta år. typ.

hoppas fortfarande att de tar bort produktnumret från ryggen. sabbar stämningen nått fruktansvärt.

å sen har jag inte tillräckligt med pengar. har vi nån kvalificerad gissning på hur mkt den kommer att kosta??

Jag vet att jag har rätt!

Zizop

Swordsman
When I finaly get out - they pull me back in[NT]

Som sas i en film...

/Eledain. Väktare av Den Evigt Skinande Stjärnans Brödraskap

Hasse

Hero
Jag så det oxå, det var inte roligt, hoppas Riotminds har dängt en tryckplåt full med färg i ansikte på tryckeridchefen för att han inte kan trycka snabbare! /images/icons/tongue.gif nä skämt åsido det är väl inte mycket att göra åt hoppas bara inte det blir fler förseningar.

Omslaget är snyggt det är bara att återigen applådera Riotminds för deras goda smak.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd

Johan K

Gammal & dryg
Sån som händet..

jaja, det var ju synd faktiskt !! Men hellre att det kommer ut lite senare än inte alls !!

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>