Nekromanti Gunslinger sökes till Stockholm (Western)

G

Guest

Guest
Erfaren revolverman med en eller två sexskjutare sökes för uppdrag i New Mexico. Riklig belöning erbjuds. Ditt uppdrag blir att ta hand om konkurerande boskapsbaroner, aroganta nybyggare och ilskna appacher och en och annan mexikanare... Ser gärna att du varit med i inbördeskriget.
------------------------------
Vi är en erfaren spelgrupp med spelare i åldern runt 30 och spelat rollspel sedan gamla Mutan 1. Söker 1-2 personer som vill spela Western (gamla systemet) en gång i veckan. Vi spelar på Östermalm i min lägenhet. I övrigt spelar vi N2 StarWarsD20 m fl. Välkommen.

Bunny

Crazy like a fool
Nu känns det som jag svarar på varje aktuellt inlägg här, kanske för jag lider av en sådan rollspelsabstinens, men jag vill gärna anmäla mitt intresse.

Jag är en 19-årig nybliven student, som spelat rollspel mer eller mindre hela skolgången, och som även spelat Western, dock inte mer än 1-2 spelmöten (vilken utgåva/regelsystem av Western har jag ingen aning om). Jag tycker det skulle vara trevligt att spela med några gamla rollspelsrävar, och eftersom jag dragits med i westernfilmshaussen på TV just nu, känns Western som ett väldigt intressant rollspel för min del.

G

Guest

Guest
Hej. Björn Jacobsen.
Ta och skicka en beskrivning av vem du är - intressen mm. Var du bor? Hur ofta vill du spela? Vad du har spelat för övriga rollspel. Vad du vill spela för personer i Western osv. Vad pluggar du för ämnen/linje? Maila till marcus@bjarneroth.com.

MVH
Marcus