Nekromanti Gurgeh hade en fet idé!

Foggmock

Myrmidon
Gurgeh said:
Ännu roligare vore det förstås om man kunde välja sitt eget folkslag när man skapade sitt användarnamn, så att några använder flinande dvärgar, medan andra använder flinande gobliner. Jag vill ha en flinande Cthulhu! :flinande cthulhu:
Iä! Fram för mer raser av graemlins(särskilt dvärgar, för de kommer ju se likadana ut eftersom de måste ha stora skägg). Och nej, jag tänker inte erkänna att jag har börjat använda de gröna, eller zeppelinarna, eller tekopparna. Det är en forumskonspiration för att få mig att framstå i dålig dager. Jag vill fortfarande ha en AAA-greamlin, förresten.

Och när ska Dantes beholder-greamlins bli implementerade i forumssystemet? :gremsmile: :tekopp: (Där! Såg ni? Forumssystemet la automatiskt till de där sakerna när jag postade mitt inlägg. Fråga mig inte hur denna texten isådanafall kom hit.)

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Tänk vad man kan glömma bort att man har skrivit!

(Ja, Cthulhu flinar under snablerne.)

/tobias

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Betraktarna …

Haha!

Jag har bara gjort två-tre beholders ännu, så vi får väl se om det blir några fler.

Jag har upptäckt att det är svårt att göra t.ex. :gremwink: med en varelse som har ett enda stort centralt placerat öga.

Sodivra

Champion
Re: Betraktarna …

Fast man kanske kan föra över själva andemeningen utan själva blinket?

Skitbra initiativ, om det nu finns resurser (=Dante) nog åt dem. Jag vill vara älva!

MrG

Swashbuckler
får väll använda smileys så länge

Har själv nytjat cthutlusmileys länge ;E

Fast diggar idén... mer grämlinsalternativ åt folket!

Johan K

Gammal & dryg
Lätt att jag skulle vilja se en dvärg-graemling !!
Skulle finnas en viss risk att jag skulle överdosera den, emn ändå.. Votre ofatligt coolt. Även en beholder vore ganska soft att ha med !
Hade jag kunnat, så hade jag gjärna bidragit med några bidrag av graemlins.

/ Johan K, som toklängtar efter våren nu !

G

Guest

Guest
En cybernetiskt förbättrad graemlin vore inte fel kan jag säga, eller ett troll och kanske några kvinnliga och ett ägg (det sista är bara nonsense bara så ni vet).

Men det vore definitivt inte fel oavsett om de inte kommer med.

Hellzon

Långsamma Vargen
Re: Grisodlares graemlins...

Hade vi inte gris-gremlins en gång i tiden? Låten dem återkomma!

/Hellzon - agitator