Där kom det ett äventyr!
Personligen tycker jag att äventyret är riktigt bra skrivet med många händelser och bra inlevelseförmåga. Om du bara utökar det till ca 20-30 sidor alternativt skriver fler borde du kunna sälja dem för en pizza med cola och ett knippe muffins.
Jag skulle i alla fall kunna tänka mej att ge en 70 spänn för tillfredsställensen att spela.... min hjärna dog just..... ....
öööö såva.... reservgeneratorn på... ...att spela ett sådant igenomarbetat äventyr. Billigare och roligare än boibesök.
Nä nu har jag varit för possitiv så nu kommer lite häftstift.
De tvingades att dräpa en vakt för att komma fram, men sedan låg vägen öppen för att tända fyr på godset, med hjälp av trasor, olja och eld.
Olja är dyrare än halm, tror att bovarna hällre skulle använda det halm och hö de hittar i stallen än att kånka runt på olja. Det är nära till hands och finns i mängder.
Rollpersonen lyckas trampa i en vildsvinssuggas rede.
Vildsvin har inga reden då de föder levande ungar som måste kunna springa iväg när vargen kommer. Därrimot räcker det med att komma i närheten och överaska vildsvinet så kommer du få en rejäl språngmars.
Även om de är ett gycklarsällskap såver de nog i vagnarna och inte på dem.
Så efter all min onödiga kritik som för övrigt stinker av avensjukhet då jag själv alldrig kan få röven ur soffan och skriva ner mina egna ideer, kommer jag fram till slutsatsen: BRA! Mycket bra. Tyvärr kan jag inte kommentera rättsprocessen då jag inte har någon personlig erfarenhet av dyligt.
Mvh den vättvilliga vätten.
PS. Har men tillåtelse att använda äventyret för eget bruk? DS.