Nekromanti hårdvara

neowyn

Swordsman
Hej!
Vad använder ni för hårdvara på denna sida?
Det är kanske så att vissa servrar skall aveklas på jobbet och de är lite otympliga att ha hemma...
Använder ni intel eller alfa?
Är ni intresserade av någon burk om det skulle visa sig att jag kan få loss en?
Jag kan just nu inte garantera det men det kan vara bra om jag vet om ni är intresserade så att jag kan säga till direkt. Det brukar vara ganska korta puckar när det gäller denna typ av saker nämligen.
En kontroll fråga föresten, har ni maskinen/maskinerna i stockholm?

Ackerfors

Alas, your rapids!
Hmm... Jag kommer kanske få en burk över snart, som skulle kunna skänkas delar ifrån till servern. Återkommer när jag vet att jag inte ljuger...

Men vad är det för datordelar som behövs?

(Man kanske borde söka på det istället..)

neowyn

Swordsman
jag antar att om jag inte får något svar här eller på mess så finns inget intresse. Jag väntar väll ett tag till..

Ackerfors

Alas, your rapids!
Eller så...

...har Gardener inte sett inlägget då han inte har normal tillgång till internet. Ett förslag är att skicka att PM till honom och skriva lite av vad du har för grejer och så.

Gardener

Champion
Re: Eller så...

Jo... Under en dags responstid en vecka innan en tenta, två dagar innan en stor inlämningsuppgift ska lämnas in samtidigt som man har dålig tillgång till internet tycker jag är rätt skapligt ändå.

Har svarat på neowyns PM så vi får hoppas att det inte är för sent och att vi har lite tur.

För övrigt ska jag försöka uppgradera den befintliga servern imorgon eller på torsdag.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Härligt! *hoppar och studsar* [nt]

[color:\\"black\\"] [/color]

neowyn

Swordsman
Re: Härligt! *hoppar och studsar* [nt]

Kan bara meddela att det kom in i tid. Håll tummarna imorgon kl 15!