Ceetan
Warrior
i alver står det att " det inte längre föd några högalver". Jag har hört ryktas om att en faöklaring skall ha publicerats i någon sinkadus....stämmer detta och i så fall, hur löd förklaringen
Det hade du väl kunnat i alla fall? Bara för att något funnits i en Sinkadus är det inte hugget i sten.ok....tack för det,,,då vet jag att jag kan fippla själv med det
Eller så är alver helt enkelt för fjolliga för att det ska bli några barn gjorda.De har glömt hur man gör?
av den anledningen brukar vi spela i olika världar och med olika rollpersoner även om det är samma spel beroende pâ vem som spelleder. det blir tydligare sâ och man kan specialdesigna sina alvers efter eget tycke utan att nân annan ska lägga sig i. (hmm, ja, fast de ska ju fortfarande tycka det är kul!)den regle har jag läst så många gånger....men den hjälper inte på fabian.....den funkar sämre på de spelare som själva har spellett........tilläggas bör att jag och fabian har helt olika åsikter om hur vi vill spela dod......så olika att vi tillslut slutade spela med varrann.....