Nekromanti Hören I, alla Daaktrogna!

Hamsterbane

Veteran
Till alla de rättrogna som haver skådat den Ende Gudens Ljus!

Länge var alla de internetsurfande Daaktrogna bröder och systrar där ute helt utan hopp och en hemmets helighet i etern, men nu har hoppets fyrbåk slutligen tänts!

I ett avlägset hörn av nätets yttersta utkant, fann vi Herrens heliga ljus, skinande uppå oss lika starkt som från himlen, såsom varande trogna och rättfärdiga under hans gudomliga nåd! Aldrig ska skuggan skugga oss mer, eller Malgoars syndiga helvetes röda sken skina på oss, ty renhetens tvål har än en gång tvättat de trogna rena!

Genast, utan vidare eftertanke eller sek, slog jag ner mina nätliga bopålar kring denna fridens oas på nätet, och skaffade mig en mailadress, en vars adress jag nu ska delge för er alla:
www.daak.net
Så numera, när ni alla rättrogna kalla på mig, skall ni finna mig på henrik@daak.net.
Skynden, O ni trogna!

Till alla de rättrogna som haver skådat den Ende Gudens Ljus!

Länge var alla de internetsurfande Daaktrogna bröder och systrar där ute helt utan hopp och en hemmets helighet i etern, men nu har hoppets fyrbåk slutligen tänts!

I ett avlägset hörn av nätets yttersta utkant, fann vi Herrens heliga ljus, skinande uppå oss lika starkt som från himlen, såsom varande trogna och rättfärdiga under hans gudomliga nåd! Aldrig ska skuggan skugga oss mer, eller Malgoars syndiga helvetes röda sken skina på oss, ty renhetens tvål har än en gång tvättat de trogna rena!

Genast, utan vidare eftertanke eller sek, slog jag ner mina nätliga bopålar kring denna fridens oas på nätet, och skaffade mig en mailadress, en vars adress jag nu ska delge för er alla:
www.daak.net
Så numera, när ni alla rättrogna kalla på mig, skall ni finna mig på henrik@daak.net.
Skynden, O ni trogna!

Jo, du arevördiga Hamsterbane, ty det var jag som fann denna mycket strålande sida =)
N i finner också mig numer på: AralionRavathon@Daak.net =)

Som Hamsternbane sporde; Skynden, O ni trogna!

Phelan

Hero
Re: Tips: Markera citat som citat. [NT]

Det är inte lönt att påpeka - minst 5 men förmodligen 10 olika personer har redan påpekat detta för Aralion. Att han inte reagerar kan i bästa fall tyda på ett uttryck av en kompromisslös konstnärssjäl, men mer troligt att han inte läser andras inlägg eller bara struntar i dem.

Mvh / Phelan