Men vad håller du på med? Du tycker alltså att det är 80000 tecken dåligt av Hellzon att nattmörda sig själv men helt rimligt av Korpa att nattmörda Hellzon om dom båda är ulvar. Äh, du är ju inte på riktigt, eller så trollar du bara för att jag ska bli arg igen antar jag. Well, well played.Nä, vi släpper det nu. Säg till om du vill ha ett förtydligande eller klargörande om mina tankar kring att det vore dåligt för hellzon att nattmörda sig själv. Jag kan ge dig 80000 tecken i morgon bitti. Dubbelt radavstånd. Med vita marginaler om texten skulle bli en trycksak.
Tjabahej@Sidd, ville kolla ifall du kommer ha kvar rösten på Basse rundan ut eller ifall du har planer att flytta den sen?
Men do the chonka-chonka då! Bygg nått.Jag tycker inte du är rättvis här, rimligen borde du väl själv veta hur extremt mycket svårare det blir att göra konstruktiva saker när hälften av spelat handlar om att du själv ska åka ut? Givet det tycker jag att jag har spelat så bra som jag har kunnat, vad har du själv gjort som är så himla bra då, hoppat på ett Empi drev och sen ägnat fyra dagar snart att skriva att jag är ulv. Men nej jag har nog gett upp det här med att jag inte tror att du är ulv, det går helt enkelt inte ihop längre, jag tror att du är ulv.
Du kaosar väldigt mycket, när någon kommer med teorier så kastar du ofta smutsi systemet och istället för att försöka föra något konstruktivt framåt så fortsätter du trycka. Tycker man får dåligt med svar men mycket skrammel, så att säga.På tal om det, du leder ju röstandet på mig Kim, är det en fulläsning om jag säger att du röstar på mig med anledningen att jag röstade på dig? Eller har du mer konkreta misstankar?
Du har inte lust att byta till Halo istället?Nu snackar vi! @LJSLarsson, häng på, kissen! Det svänger ju!
Jag har Halo som min nummer 2 i listan. Och får jag inte hänga siaren så vill jag hänga väktaren. Men! Jag har BDG som nummer 1 och kommer inte byta från BDG så länge det drevet lever.Du har inte lust att byta till Halo istället?
Om man har fel, och råkar rösta ut en power roll, är det bättre att ha kvar siaren. Och Björns "siande" ger data till byn, oavsett om han är en ärlig bybo eller ulv som försöker ljuga.
Det är ju inte bara den där trovärdiga Xyas som röstar på Halo. Den där supercharmige Larsson gör det också har jag hört. Vem skulle inte vilja vara lika cool som han?Och sen är det hela grejen, att om jag vore ulv och inte elefantiker. Elefantikern är väldigt bra i byn senare omgångar (självklart bra för ulvar också). Så om jag åker och sen mördar de en till, då är byn nästan körd.
Den enda jag känner att jag kan lita mycket på just nu är Xylas. Och han röstar just nu på Halo... det är klurigt det här.
Om den här är giltig har vi alltså:Röst: BDG
Spännande!
Jag spelar spel och är bara med sporadiskt. Om det blir kaos och folk vill rösat ut Halo9000 är jag på!