Nekromanti Ha ha! Jag är barnsligast!

Basenanji

Postd20modernist
Du kommer rocka så fett

Jaha- jag har inte skrivit nåt på forumet på aslänge och så blir min första post nån nedrans hyllning till Rising igen.
Så därför vill jag bara understryka att det jag gillar är något allmänt, en egenskap som fler än Rising besitter!

"Ok, Sara, här kommer en hårding..." tänker jag när jag läser vad du har skrivit.

Kan det bli bättre? Klassens kuf som är så härligt rolig att han törs skoja med och om sig själv innan kursen ens har hunnit starta, men som dessutom KAN allt? Hur många gånger tror du att du behöver hjälpa Sara innan hon hajjar att du är grym på dtp?

Själv skulle jag falla som en fura för den som är asgrym på något men DESSUTOM törs skoja och ha en hel massa självdistans. Asså, det är ett sånt j-a upplägg att vara den coole, bakåtlutande, mystiske främlingen som kan allt men säger inget. Det är ingen utmaning. Det är för lätt.
Men att våga driva lite med sig själv, att våga "tappa masken" mm när man egentligen är asgrym på det man gör ...det är sexigt. Åtminstone i mina ögon.
Så lycka till med Sara!

Sedan- måste bara få kommentera skämtet "ah, här kommer din flickvän!", så där håller jag på hela tiden. Det är mitt bästaskämt. Med nästan vem som helst. Jag tycker att det fantastiskt roligt. Den självklara fortsättningen lyder:
"...och vet du vem det där är?" peka på en finnig tonåring som luktar sur folköl
"...det är erat barn!"
:gremgrin:
JAG är åtminstone förskräckligt barnslig. Haha...

/Basse

Hjalle

Swashbuckler
Först: Du äger.

Jag är barnslig på en annan nivå. Se bara:

Jocke säger:
finns bara en liten fästning som är Västmarkisk som skall "försöka hålla alverna där dem hör hemma"
H säger:
Haha, yeah, right.
Jocke säger:
Det är som att bajsa i en fylld bajstunna
Jocke säger:
It comes back up and bites you in the ass
H säger:
Är det?
Jocke säger:
Jag menar, vill alverna ut kommer de ut :/
H säger:
Ja, okej, med det är juh inte direkt att bajsa. Det är mer som att sätta en låda framför en elefant.
Jocke säger:
Näh, min metafor är perfekt. Bajset vill ut och det kommer ut om det bara vill. Det där med bajstunna var bara för att göra det lite äckligt
H säger:
ja, men man bajsar inte direkt
H säger:
Det vore juh som att säga "stoppa in fler älvor i skogen"
Jocke säger:
Bajs eller inte bajs, människorna är skiträdda för älvorna!
H säger:
Jo
H säger:
Så de bajsar inte i bajstunnan
Jocke säger:
precis
Jocke säger:
de bajsar långt bort från tunnan för att undvika att en älva skall krypa upp i gumpen på dem
H säger:
Vilket gör att hela idén om älvor som metafor för bajset i en överfull bajstunna är överflödigt.
Jocke säger:
Nejenej
Jocke säger:
för det är så
Jocke säger:
och det är så det ska vara...
Jocke säger:
jag är SL hata mig!
H säger:
*hata*
H säger:
Dessutom, skulle bajset vilja ta sig ut är det beroende av människan för att göra det
Jocke säger:
Nej, bajset har egen hjärna, egentligen är det en liten bajsälva som kommer ut.
H säger:
Visste du att det är bajs i snickers? Ja. Bajs. Så är det.

Patetiskt...

-Hjalle, egentligen är bajs tråkigt.