N Nightowl Champion Joined 17 May 2000 Messages 8,341 Location Avliden, Tristerbotten 1 Jun 2006 #1 Gulliga djur massakreras brutalt till hurtig musik! Erik, bävern utan händer är min favorit
Feuflux omjonasson.se Joined 8 Jan 2001 Messages 5,025 Location Linköping 1 Jun 2006 #2 Mondo Minishows! Haha, länge sen jag kollade på de där. Det är så underbart osmakligt att man måste älska det. Egentligen är det väl inte min humorstil alls men undantag behövs ju för att bekräfta regler eller hur det nu var.
Mondo Minishows! Haha, länge sen jag kollade på de där. Det är så underbart osmakligt att man måste älska det. Egentligen är det väl inte min humorstil alls men undantag behövs ju för att bekräfta regler eller hur det nu var.
Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,401 Location Lund 4 Jun 2006 #3 Uärk !! Alltså, hur brutala var inte de här filmerna på en skala då ?!?!?!? Vet inte om det var bra eller bara för mycket av det hela...
Uärk !! Alltså, hur brutala var inte de här filmerna på en skala då ?!?!?!? Vet inte om det var bra eller bara för mycket av det hela...