Instämmer skarpt i både Furiosa och KotPotA.För mig lär Dune 2 bli årets film med god marginal. Furiosa och Kingdom of the Planet of the Apes tyckte jag var schysst underhållning men inte mer än så. Alien: Romulus vill jag se men hann inte med när den gick på bio här.
Det sa jag redan om ettan.ja….gladiator 2 blir ju ingen kandidat direkt. Herre min ju vilken sketafilm
åh herregud. Då kommer du få en massiv stroke om du ser den här.Det sa jag redan om ettan.
Samma här! Minns att jag och en klasskompis var helt ensamma på hela skolan om att avsky den filmen.Det sa jag redan om ettan.
Ettan kan såklart vara underhållande i kategorin brölig dum-action som man han ha kul åt efter några öl. Men när jag skulle se den såg jag den efter premissen ”den där av alla tokhyllade filmen som vann Oscar för bästa film”. Och med de förväntningarna blev min reaktion ungefär denna:Ettan är fantastisk tycker jag, helt osedvanlig 100%-rakt-igenom-film för mig. Ni som har omvänd filmsmak kanske gillar 2:an, ge den en go!