Nekromanti Har DoD v6 sålt bra?

humongos

Veteran
Jag tror version 6 sålt rätt bra, eller?

Ligger det efter eller före Eon i försäljningssiffror?

G

Guest

Guest
Tyvärr tror jag inte att du kommer få ett klart svar på den här frågan. Försäljningssiffror tillhör de världsberömda affärshemligheterna och det är nåt som företag inte gärna släpper ifrån sig bara så där. Men så vitt jag vet så har Drakar och Demoner, 6:e utgåvan sålt bra... Men det är ju bara så vitt jag vet... ;)

//Johnny

---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu

G

Guest

Guest
Re: Till Johnny... (OT)

*skrattar*

Tja, det var nog halva tanken när jag skulle komma på en titel åt mig själv... =) Nejdå, så vitt jag vet så har Drakar och Demoner, 6:e utgåvan sålt bra. Men eftersom jag inte har något med RiotMinds att göra så vet jag ju naturligtvis inte de mer exakta uppgifterna. Men det jag vet baserar jag på information som jag fått från olika håll... :gremwink: Så, om du vill lyssna på mig eller inte är ju helt upp till dig... *fnissar*

//Johnny, som ska glida iväg till sitt jobb om nån timme

---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu

Rosen

Myrmidon
<I>Men så vitt jag vet så har Drakar och Demoner, 6:e utgåvan sålt bra...</I>

Ska man gå efter storleken på staplarna som SF-bokhandeln har haft i butiken och hur pass snabbt de har gått åt, så har det sålt alldeles utmärkt.

--
Åke

Vindhand

Myrmidon
och dessutom...

har det legat på Traditions topplista rätt länge... endast slaget av div dataspel...

Dart

Warrior
Trevligt tjäna mycket pengar nu riotminds så har ni råd att ge ut mågna bra äventyr sedan:)

"Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once."

Pazuzu

Warrior
Det LÄR ha sålt rätt bra. Tyvärr.

Det lär ha tillkommit många förstagångsrollspelare. Halvt tyvärr.

Det lär ha köpts av en hel del Eon:are som kört DoD förrut. Tji fick dom.

Det lär INTE ha köpts av alla DoD-gamlingar som tröttnat på DoD och gått över till D&D3 och WoD.

Bara mina affärssociologiska gissningar.

ps. Det har INTE köpts av säljarna på mitt jobb som spelat DoD för 15 år sen. ds.

Vindhand

Myrmidon
Wow

det är imponerande tycker jag... m.t.p. att det finns gazillioner av datorspelare relativt antalet rollspelare.

Hasse

Hero
Re: Det var som fan!

Skönt att DoD 6 säljer så bra. Riotminds har gjort en bra jobb med nya versionen så de är värda det, det är bara till att gratulera dem.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd