Telephalsion said:Ha själsband med jaktens nan'chake, Rakni'ye.
Det bör hjälpa ditt rovdjur.
tack har inte alv boken på mig vad är Rakni'ye
Telephalsion said:Ha själsband med jaktens nan'chake, Rakni'ye.
vet att en lönnmördare ta emot pengra men jag karnske ta betalt i spänning utmaning och adrenalin de är min betalning adrenalin pundare med rodjurs tendenserPersson said:Fast att ta betalt för att jaga människor är inte det att smutsa ned jakten? Tänk dig predatorrymdisarna som åker runt och letar på svårare och roligare jakter hela tiden. Du ska inte spela lönnmördare min vän, du ska spela seriemördare.illnon said:allt beror ju på hur man ser det. JAg ser mer någon som vill ha större utmaning i sin jakt någon som vill slipa sin skicklighet till perfektion och älg hjort varg räcker inte till som utmaning längre. Sen tycker jag du till viss del har rätt i det du säger. Men så som jag tänker nog mer i banorna rodjurs aktig inte 100% rodjur måste ju kunna få ib honom i grupp också är han helt vild djur får resten av gruppe ha honom i koppel kan bli krongligtRealDream said:Fast lönnmördare är ju inte så rovdjursaktigt, eller? Jag skulle satsa på typ gömma, smyga, bärsärk...
Henea har själsband med något väsen, oftast med ett totemdjur, men ibland har de ett starkt själsband med en Nan'chake, en väldigt mäktig ande som representerar ett bredare koncept. Exempelvis finns det eldens ande, frihetens ande, jaktens ande, åskans ande, etc. Det fungerar som ett skyddshelgon iaf. Någon med jaktens ande skulle kunna med gudomlig intervention (se regelboken) få hjälp i jakten.illnon said:Telephalsion said:Ha själsband med jaktens nan'chake, Rakni'ye.
tack har inte alv boken på mig vad är Rakni'ye