Nekromanti har en karatärs ide skulle vilja ha hjälp

illnon

Veteran
Persson said:
illnon said:
RealDream said:
Fast lönnmördare är ju inte så rovdjursaktigt, eller? Jag skulle satsa på typ gömma, smyga, bärsärk...
allt beror ju på hur man ser det. JAg ser mer någon som vill ha större utmaning i sin jakt någon som vill slipa sin skicklighet till perfektion och älg hjort varg räcker inte till som utmaning längre. Sen tycker jag du till viss del har rätt i det du säger. Men så som jag tänker nog mer i banorna rodjurs aktig inte 100% rodjur måste ju kunna få ib honom i grupp också är han helt vild djur får resten av gruppe ha honom i koppel kan bli krongligt
Fast att ta betalt för att jaga människor är inte det att smutsa ned jakten? Tänk dig predatorrymdisarna som åker runt och letar på svårare och roligare jakter hela tiden. Du ska inte spela lönnmördare min vän, du ska spela seriemördare.
vet att en lönnmördare ta emot pengra men jag karnske ta betalt i spänning utmaning och adrenalin de är min betalning adrenalin pundare med rodjurs tendenser

Telephalsion

Swordsman
illnon said:
Telephalsion said:
Ha själsband med jaktens nan'chake, Rakni'ye.

Det bör hjälpa ditt rovdjur.

tack har inte alv boken på mig vad är Rakni'ye
Henea har själsband med något väsen, oftast med ett totemdjur, men ibland har de ett starkt själsband med en Nan'chake, en väldigt mäktig ande som representerar ett bredare koncept. Exempelvis finns det eldens ande, frihetens ande, jaktens ande, åskans ande, etc. Det fungerar som ett skyddshelgon iaf. Någon med jaktens ande skulle kunna med gudomlig intervention (se regelboken) få hjälp i jakten.

illnon

Veteran
ok ska kolla upp det så fort jag får min smutsig labar på sångernas ätt och tar en vild gissning på att Rakni'ye är jaktens ande

illnon

Veteran
vill tacka alla som har hjälp till, diskuterat och gett mig ideér och fått mig att känna mig välkomen här på forumet

illnon

Veteran
skulle vilja börja byga på den nu vet at det finns eon generatore där man kan slå fram grundegenskaperna snabbt m,m, har den på datorm men upptäcket att den lagt va så undra om någon jhar tips på vart jag kan hitta den igen

illnon

Veteran
man tackar och bockar va karatärs gen jag va ute efter haft för ut kom bara inte ihåg vart jag hitta den