Nekromanti Har någon hittat ett bra sätt att hålla koll?

Genesis

Ni dés ni maître
På vad som skriv, alltså. Bevakningsfunktionen är ju betydligt sämre än förut (aviseringar, nej tack). Senaste inlägg-rutan på forumssidan visar inte allt, och i trådar visar den varje svar, så om det kommit tio svar i en viss tråd ser man bara den tråden. På gamla forumet visades bara ett svar per tråd i "senaste inlägg", så man fick lite bättre överblick.

Det här är inte tänkt som en klagotråd, utan som en tipstråd. Vilket är det bästa sättet att hålla koll på vad som skrivs på det nya forumet? Några tips?

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag använder ett bokmärke till den här URL:en:

http://www.rollspel.nu/search?searchJSON={"view":"topic","channel":["2"],"unread_only":1,"sort":{"lastcontent":"desc"},"exclude_type":["vBForum_PrivateMessage"]}

Det är en sökning som ger ungefär samma information som gamla "Bevakade forum. Eller ja, som om man bevakade alla forum då. Kanske lite mer som "inlägg sedan senaste besök" på andra forum?

Funkar hyfsat för mig. Jag kollar å andra sidan forumet några gånger om dagen normalt sett.

Men det plus notifications när nån svarar på mina trådar eller kommenterar inlägg duger hyfsat för mina behov.
Genesis said:
Det där var skitbra, ju! Tusen tack, krank! Du är en hjälte.