Nekromanti Har ni haft problem ?

hatten

Swashbuckler
Jag har haft problem med forumet Netscape och Explorern på Komvux datorerna verkar bugga ut helt och datorerna få lust med omstart så fort jag närmar mig forum.rollspel.nu/
Hemma är det bättre netscape funkar men explorern ( puttemjuks program ) har problem..

Det verkar ha blivigt bättre den idag men *hmm* tja vet inte varför det varade under 2 dagar problemet Måndag och tisdag.. *mutter*
Det var bara rollspels.nu sidor som bråkade så jag undrar har någon annan haft problem dessa dagar ?

hatten

Swashbuckler
Re: Haft inga problem

Aaa Explorer är alltid ett problem hur man än ser på det.. *ler* OM Explorern är sjukdommen är netscape är botemedlet....

Gardener

Champion
Sidorna är testade med ett flertal olika browsers i olika versioner och på olika operativsystem, så det är ganska liten chans att det beror på www.rollspel.nu. Möjligen om det skulle vara en väldigt tidig Netscape (typ 4.03 eller tidigare 4:a), men det kan ju inte vara problemet om det inte fungerar på Explorer heller.

Eftersom det bara var tillfälligt och jag inte vet om någon annan som har haft samma problem så skulle jag tro att det var något problem på Komvux sida. Vad det kan vara har jag dock inte den blekaste om, men tillsammans med något på forumen så funkade det iaf dåligt.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu

hatten

Swashbuckler
Inte bara Komvux jag hade liknande problem men inte lika allvarliga hemma på min burk fast idag och igår funkar det utan problem *SUCK* datorer.. *mutter*