Nekromanti [Haragada] Annonsutbyte

Dimfrost

Special Circumstances
Nu letar jag annonser till Haragada. Formatet är 10,795 x 17,463 cm (normalt amerikanskt pocketformat; tänk på att ha ordentliga innermarginaler, vilket väl inte bör vara ett problem för annonser). Skicka pdf-filer med alla typsnitt inkluderade. Deadlinen är på onsdag, den 2 april. Som vanligt gäller att vi väl byter annonser i ett senare skede, men det finns ingen anledning att vara millimeterpetig med sådant. Annonser är kul att ha, helt enkelt, och det gör inget om annonserna är för projekt som inte är klara inom den allra närmaste framtiden heller.

/Dimfrost

Dimfrost

Special Circumstances
Javisst! Jag tar emot vilka annonser som helst. I och för sig kanske det inte ska vara mer än 10 sidor reklam (men observera att detta inte på något vis kommer att påverka priset) men än så länge finns det mycket plats kvar.

/Dimfrost

Rickard

Urverk speldesign
Jag tar gärna och anmäler mig. Ska nog starta en sådan här tråd när det är dags för mitt eget spel. :gremsmile: Bra att du har med information angående format och marginaler, förresten.

/Han som har en tanke på att använda reklamen som kapitelavdelare

Dimfrost

Special Circumstances
Jag vill flika in att formatet ju alltså är sidformatet och inget annat. Använd inte utfallande bilder (bilder som går ända ut i kanten) eftersom det kräver särskilda inställningar och inte är något vi tänker använda oss av i övrigt.

Kul att du vill bidra, det är bara att börja slipa på annonsen då. Jag PM:ar mailadress till er som är intresserade senare.

/Dimfrost