Nekromanti Hej då, Sverige

Storuggla

Champion
Vem är snubben? Jag kan väl googla, men jag anser att jag i denna tidsålder inte ska behöva leta upp information själv.

Storuggla, den ska vara som en gädda

Jarre

Swordsman
Orkade inte titta på hans video utan gick direkt på bloggen, vars enda syfte var att genom "freedom of speech" kritisera det svenska multikulturella samhället. Oj, vad trött jag genast blev: minnet av alla SD-trådar från eftervalsperioden gjorde sig påminda. Burr. Om han kan svenska förstod jag inte, men han refererade ständigt till att hans läsare skulle översätta den svenska medians artiklar i Google Translate. Som gjort för missförstånd...

Übereil

Swashbuckler
En hyfsat känd videobloggare vid namn Pat Condell. Han är Ateist och ogillar Islam (och framför allt vad Islam gör med det västerländska samhället).

Jag har sett vettiga videos av honom, men det var ett par år sen. Nu förtiden är det mest videos på temat "Islam tar över världen" och "folk som inte håller med om att Islam tar över världen är dumma".

Gäddor är för övrigt skitjobbiga att äta på grund av alla jävla ben.

Übereil

Vimes

Kungsblå
Ubereil said:
Jag har sett vettiga videos av honom, men det var ett par år sen. Nu förtiden är det mest videos på temat "Islam tar över världen" och "folk som inte håller med om att Islam tar över världen är dumma".
Jag vet! För några år sedan gick han över från allmän religions-bashing (som väl var "vettig" in citationstecken, men rätt kul) till full frontal islamofobi. Rätt synd, och jag kan inte låta bli att undra om det var en medveten slippery-slope-agenda.

Möller

Hubert Hortlax
Han kan inte vara så bra på matte. Vi har två eller tre stater (beroende på hur man drar gränser) i Europa som vars befolkning till största delen är muslimer och vars regeringar innehåller muslimer.

Jag tänker naturligtvis på Albaninen, Kosov och Turkiet.

Så att vi skulle bli Europas första muslimska land är bullshit =)

Übereil

Swashbuckler
Möller said:
Så att vi skulle bli Europas första muslimska land är bullshit =)
Och (som andra videon påpekar) han är en bra bit för sen (Ottomanerna på 1200-talet är det tidigaste jag känner till själv, men han nämnde andra stater som var tidigare ändå).

Übereil