Nekromanti Hej! Ny på sidan!

Wikingen

Veteran
Tjenare! Mitt namn är Erik, född 93 och bor i Uddevalla. Jag är ny på forumet och letar efter en grupp som kör D&D, drakar och demoner, pathfinder, eller shadowrun :)
Jag har en del erfarenhet av rollspel då jag spelat lite D&D 5e och lite drakar o demoner innan men eftersom de två grupperna jag varit med i nu fallit isär letar jag efter nytt folk att spela med.

Även om det är någon annan typ av rollspel än det som jag nämde ovan är jag intresserad av att testa nytt, så om du läser detta och har en plats ledig i någon grupp är det bara att höra av sig. :)
Min skype står i profilen vid behov av kontakt.

Tack för mig

zonk

muterad
Välkommen till forumet!

Det finns en FB-grupp som enligt ryktet ska vara ett bra ställe att leta spelgrupper och spelare: https://www.facebook.com/groups/5459...f=group_header Bräd- & Rollspelsforum

Har inte själv testat den (aldrig använt FB) men vi har hittat flera spelare till vår nuvarande spelgrupp där!

Wikingen

Veteran
Tackar alla! :)

Organ - Det var den gamla utgåvan, (kanske är orginal?) som det står Drakar och Demoner GIGANT på. Stog iallafall att den var copywrited från 1957 på förstasidan. men vi kollade på en pdf från internet så ingen hade själva boken i fysisk form.

Zonk: Tack för tipset :) går med i sidan så hoppas vi på det bästa!