Nekromanti Hejochhå

Genesis

Ni dés ni maître
Quadrante! Vi har saknat dig! Eller i alla fall jag.

(Här skrev jag något pinsamt som jag nu tagit bort. Tack, Arvidos!)

Quadrante

Grisbonde
Såg det, lätt att blanda ihop namn. Jag har tittat förbi någon enstaka gång men inte egentligen läst något. Räknar inte med att bli så aktiv. Om jag inte gör en ny version av febris ( dogma)...

Genesis

Ni dés ni maître
Jag tror att alla rollspelsmakare på forumet nu undrar: är du tillgänglig för rollspelsillusar och i så fall hur mycket tar du?

Quadrante

Grisbonde
Jag är rätt tillgänglig, kom gärna med förslag.

Prisbilden kan variera, men i regel så beror det på hur många samtidigt och hur krävande arbetet är. Silhuetter, skisser etc är billigare än "fotorealistiska verk". Jag kan se till att lägga upp en prislista om det behövs, borde iofs göra det och fixa/ kicka igång min webbplats.

Jag har rabatt för några få av er (för att jag är skyldig det alt. att ni förtjänar det)...

Ska jag göra en ny tråd?!

Snygga illustrationer! Hur långt har du kommit på din serie och är det tänkt att du ska ge ut den via print on demand eller lägger du upp den på nätet?

Quadrante

Grisbonde
Draugen said:
Snygga illustrationer! Hur långt har du kommit på din serie och är det tänkt att du ska ge ut den via print on demand eller lägger du upp den på nätet?
Den här episoden är halvvägs färdigtecknad, men dock färdigskissad. Det finns en tanke på att den ska vara en del ur en svit om fyra fristående berättelser, med gemensamma knytpunkter.

Det kan hända att den hamnar i en tidning, det är inte säkert än, annars får den väl hamna i byrålådan. Fast...
Print-on-demand kan ju vara ett alternativ!