Staden Helm [Spoiler]
Någonstans i ruin-staden i Helm finns det en gång ned i det övergivna tunnelsystemet där nu vandöda springer lösa under Xinu's ledning. Kommer man tillräckligt långt in så kommer man möta på värre och värre vandöda, tills man förhoppningsvis (?) stöter på det värsta ens öga någonsin skådat - Xinu själv. Som en ande då, då han väntar på att sin nya kropp skall återfödas. Hans nya kropp har inte fötts än, men då den gör det förflyttar sig Xinu's ande bort från ruinstaden och till den.
Tills dess kommer Helm att vara bebodd utav denna våldnad och plågoande.
Vidare är upp till den som är SL att avgöra, det jag skriver är "mitt" Helm och "mitt" Damarien...
Mannen rörde sig snabbt frammåt, aningen framåtböjd. Han höll facklan så hårt att knogarna vitnade och han andades häftigt. Skräcken kunde synas i hans ögon, om inte han vore så rädd skulle tårar rinna nedför hans kinder. Gången slutade, den bara verkade ta slut. Han kunde varken gå till höger, vänster eller rakt fram - en återvändsgränd. Han hörde stegen bakom sig, tunga steg som följt honom och hans nu döde vän i vad som kändes som en evighet. Detta skulle bli slutet, det visste han. Med ryggen pressad mot väggen började han be, be till den allsmäktige och ende guden att skydda honom från denne blasfemiska varelse. Som ett svar på hans bön klickade det till i väggen och den rörde sig sakta bakåt så att han föll in i ett rum. Snabbt sköt han igen väggen igen, tillbaka på sin plats. Han andades fortfarande tungt och facklan hade han tappat på golvet, men den brann fortfarande. Han tackade den allsmäktiga fadern med några ord, mer varken orkade eller hann han innan en röst avbröt honom. En röst som inte verkade vara av denna värld, en röst som lät ihålig och väldigt kall. Rösten hånade honom och hans gud.
Jag fick för mig att skriva en liten novell om saken..