Nekromanti help me!!!!

Zony

Veteran
jag hade lite för mig så jag tänkte börja med rollspel, men problemet är att jag känner ingen som kan lira. Hjälp mej jag dör av tristress. :gremfrown:

DODswe4

Hero
Först kan du säga, vad för rollspel vill du spela? Var bor du?

Förresten här det här nog hemma på Evenmang och kontakt forumet.

Johan K

Gammal & dryg
Hej & Välkommen !

Först & främst, kul at du vill börja spela !!

När det gäller att komma igång med själva spelandet såå har du nog kommit till rätt platts.. :gremwink:
En väg är ju att kolla här ifall det finns någon grupp härifrån rollspel.nu som kansek kan plocka in dig.
Sedan så har vi ju sverok, som du hittar här. Det är Sveriges roll- och konfliktspelsförbund, som finns över hela sverige. Du kan ju åxå kolla där ifall det finns någon förening på din ort som du kan kolla in.
Hoppas att det här gav något ! & lycka till med att komma igång med spelandet !

/ Johan K

Gastono

Hero
Re: Hej & Välkommen !

Trevligt att du vill börja, som det redan är skrivet är det bra att skriva vart du bor, lite mer info är heller inte helt fel...
Åldern brukar vara bra att skriva ut och även om det är något specifikt du önskar...

Om du bor i Göteborgs-området så kan kanske du rollspela med mig och mitt gäng, vem vet? :gremsmirk:

I vilket fall som helst, roligt at du vill börja och välkommen (jag förslår att du stannar på forumot och kollar runt lite. Så småningom när du fått ett "favorit"-rollspel kan du läsa på just det rollspelets forum eller liknande.)