Nekromanti Helt underbart

Dewain

Veteran
Måste bara få säga det att jag tycker att många av de inlägg som jag varit runt och läst är helt underbara. En del fattar jag noll av och andra mindre, men det gör inget för jag skrattar så jag gråter :gremgrin: :gremfrown: och har j-vligt kul. Hoppas att jag inte är ensam om detta.

Visserligen så finns det mycket fakta och rent matnyttiga saker här med, men jag får nog vara lite mer försiktig med de inläggen. Då min RP i EON inte har så mycket kunskaper om livet utanför hemstaden.

Jag tror att man kan bli (är redan) beroende av att flyta runt här. :gremwink:

Hjalle

Swashbuckler
Välkommen till forumet! ;)

Vill bara säga att det även finns andra mycket trevliga forum - främst Rollspel, www.rollspel.nu och Rollspelsmakande får ibland till helt hejdlöst kreativa och inspirerande trådar. I början var jag till 99 % på Eonforumet, men nu på senare tid har jag upptäckt det andra forumen.

Hoppas du kommer att fortsätta att trivas!

-Hjalle, forumit.

AEGIS PRIME

Swordsman
Välkommen till rollspel.nu

Alltid trevligt med mer tjejer på forumet

Tack för allt beröm. Som ni kanske förstår så är Tindra en av mina spelare, precis som Malmkvist. Hela tre Demagoger på forumet.. Trevligt

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Inte särskilt

Den inledande euforiska entusiasmen går snart över. Då märker du vilka vedervärdiga typer som har dragit sig undan till denna stinkande avkrok på internet. Vi har tre kategorier av användare:

Moderatorerna och Administratörerna är fascister hela bunten. Deras maktgalna habegär har förgiftat hela det här forumet. De njuter av att utöva sin mikromakt och klappa varandra om ryggen. Höj inte rösten mot dem, får då blir det permban direkt. "Don´t question the authorities"

Besserwisswerprettona är den stora kadaverstinkande kroppen av forumet. De här kissnödiga typernas risifruttiförgiftade hjärnor gör inget annat än att spåna fram meningslösa och evighetslånga skitinlägg. Deras pseudo-liv tillåter inte att de gör något utanför forumet. Till råga på allt trycker de ned grisodlare (läs: dig) så fort de får chansen. Hobbymoderering och otillgängliga prettoprojekt är de här sjävgoda kräkens favoritsysselsättning.

Grisodlarna är infantila snorungar utan vare sig skriv- eller tankeförmåga. De kan varken stava, formulera sig eller komma fram till något mer konstruktivt än typ "höhö, min eoncharacter knullade i senaste äventyret, höhö". Uppenbarligen kan de heller inte läsa och bryter mot forumsreglerna gång på gång. Om jag fick bestämma skulle vi spika upp allihopa på en ladugårdsvägg och kasta atombomber på dem.

jag gråter
Det gör jag med. Det går inte över.

- Vulf

Hjalle

Swashbuckler
Attans...(ANT)

Vitulv hittade hit. :gremwink:

-Hjalle, snäll och trevlig ung herre med intet ont i sinnet.

Dewain

Veteran
Re: Inte särskilt

Det var ju ett väldigt upplyftande inlägg. Du kan verkligen se till att dra ner en på jorden och lite till. Men det gör inget för jag håller fast vid min mening HELT UNDERBART så det så.

GrottrolletNaug

Swashbuckler

"Men det gör inget för jag håller fast vid min mening HELT UNDERBART så det så."

Det låter som en härlig inställning. Stundvis så lyser den med sin frånvaro men oftast så är användarna här glada och tacksamma för att denna mötesplats finns. Jag hoppas att du kommer fortsätta känna så även i framtiden :gremsmile:

/Naug, moderator

Dewain

Veteran
Det tror jag nog

Det krävs ganska mycket för att jag ska bli putt, och om det mot alla förhinder händer så brukar jag försöka reda upp det så snart som möjligt. Det är så deprimerande :gremfrown: att vara deprimerad.

Det är betydligt roligare att vara glad. :gremlaugh:

Johan K

Gammal & dryg
Först, kul att du hittade hit !! Alltid lika skoj med nytt folk här ! :gremlaugh:

Måste bara få säga det att jag tycker att många av de inlägg som jag varit runt och läst är helt underbara. En del fattar jag noll av och andra mindre, men det gör inget för jag skrattar så jag gråter och har j-vligt kul. Hoppas att jag inte är ensam om detta.
när, det är du inte... Tro mig, brukar alltid ha mer eller mindre skoj åt något inlägg här.. :gremgrin:

Jag tror att man kan bli (är redan) beroende av att flyta runt här.
Risken finns...
Är synnerligen fast här iaf & channsen är väll nog ganska stor att man blir kvar här ett tag till.

/ Johan K, som fundrar på att gå & lägga sig

Sir Basil

Veteran

Och vilken kategori hör du till?

Personligen trivs jag utmärkt här.

Kenzui

Warrior
Välkommen till detta underbara forum. Ja, det är ju så kul här! Och lärorikt och inte minst inspererande. Dessutom e jag också beroende, mest av att läsa do. Ha det bra!!

Sum_3

Veteran
Jag undrar vilka andra utomordentligt jättefina forum man bör besöka förutom Eons?

Edit: Eh oops...f'låt Hjalle...trodde det var i en annan tråd jag läst det för länge sen...

Och hur får jag bort Grisodlare under mitt namn? Jag har skrivit "Legokorpral" men inget händer...så jag inte behöver vara snorunge längre! :gremtongue:

Madon

Warrior
Det är ett ganska trevligt forum, läser här dagligen men det är mycket sällan jag skriver någonting...

Kan kanske vara för att jag sällan har någonting att skriva längre än 2 radet