Nekromanti Hem till gården

Krille

Super Moderator
Nu är det officiellt: 1a december flyttar jag tillbaka till Mölndal igen och lämnar Skövde bakom mig. Det innebär att livet är skitrörigt fram tills ungefär då och förmodligen en liten tid till. Men sen blir det fiiiiint.

Eventuellt kan det bli lite rollspel också.

Foggmock

Myrmidon
Får jag måhända intressera herrn för ett elavtal?

I övrigt: Grattis och lycka till.

Johan K

Gammal & dryg
Hoppas att allt flyter på, utan allt för rörigt...
Speciellt trevligt är det ju att du drar till Mölndal, det är ju som så att man är upp i Gbg-området _lite_ mer än vad man är i Skövde... =_0
Utifall nu man får för sig att fara till just Gbg, vilket iaf jag gör mer än att jag spontanåker tiöö just Skövde.

ripperdoc

Myrmidon
Cool! Mölndal är inte bara hemvisten för Sveriges (före detta) Rikaste Sverokförening Nero, utan har också ett par riktigt bra pizzerior. Men det visste du förstås.

Det slår mig, att nu borde Mölndal vara Sveriges rollspelskapartätaste kommun! (jag räknar inte indiespelskapare, för de håller till i små orter fjärran från E20).

(Jag insåg också att jag nyligen tipsade min yngre broder, som just flyttade till Skövde, att jaga reda på Krilles spelgrupp och jävlas med den i brist på bättre ...)

Krille

Super Moderator
RipperDoc said:
(Jag insåg också att jag nyligen tipsade min yngre broder, som just flyttade till Skövde, att jaga reda på Krilles spelgrupp och jävlas med den i brist på bättre ...)
Spelgruppen finns nog kvar på sugs.nu

Skulle lillebrodern ifråga behöva lägenhet så kommer en schysst bostadsrätt i Lunden, tjugo minuters frisk promenad till Högskolan och toknära Max, stå ledig i början på december. Fint bredband finns där också.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Grattis! Spännande och glädjande att du kommer att uppleva nya äventyr, även om det som vanligt innebär en viss röra. Att flytta är sällan en angenäm upplevelse i sig, även om det är skönt att flytta. Synd bara att du inte flyttade till Linköping. Vi har en plats ledig i Linköpingsmaffian nu när Snigel är i Taiwan och etablerar lukrativa kontakter med triaderna.

MrG

Swashbuckler
Välkommen till götet! Och skulle vara kul att få spela något med dig någon gång... kanske kan få locka in till speltest-utbyte till våren?

-Gunnar (pillar redan på GothConscenario, systembundet sådant den här gången)

Andy

Vila i frid
Det är bra, GBG behöver lite förstärkning. Linköpsmaffian och Stockholms Prettona på wrnu börjar bli lite för dominanta. SMILA

Pilzefrau

hon/henne
Mölndal av alla ställen! Fick just samma chock som när jag hörde att RipperDoc bodde här, nämligen att "Shit, det finns coola människor som bor här!" Välkommen hit.

Krille

Super Moderator
Pilzeman said:
Mölndal av alla ställen! Fick just samma chock som när jag hörde att RipperDoc bodde här, nämligen att "Shit, det finns coola människor som bor här!" Välkommen hit.
Nå, inte än. Men den förste december, då jävlar bor det coola människor där.