Nekromanti Hemmasnickrad musik för Kult (å andra skräckspel)

fattigjon

Veteran
Hej,

Jag har precis hittat en sida (äntligen) där jag kan hosta min hemmasnickrade kultmusik. Låtarna är ganska stora, därför har det tagit tid att hitta nånstans (som om jag letat överdrivet aktivt).

Men i alla fall, om det är nån som vill ha bakgrundsmusik när de spelar Kult, eller nåt annat skräckrollspel/skräckscenario, så välkomna att ladda ner och se om det passar.

Om ni gillar/ogillar musiken och har kommentarer så släng gärna iväg ett mail till mig: beautyinblood(snabel-a)gmail.com

Edit: Kanske ska lägga med adressen också =)

http://hosted.filefront.com/BeautyInBlood

Brynolf

Dum fan
Jorå, låter sjysst och lagom bakgrunds-aktigt. Men för böfvelen, det var en dålig sida du lagt upp filerna på! Omöjlig att navigera på och allmänt bökig. Kolla upp surftown.se, där är det billigt och stabilt.

Men, hm... förstår inte varför det är en massa tysta partier i de långa låtarna? Eller det kanske bara är skoldatorn här som laggar...

Hur som helst, kolla med www.kult-rpg.com/forum - snubbarna om de har plats att lägga upp nån låt där också.

fattigjon

Veteran
Jag tycker förvisso inte att det var särskilt svårt att navigera på sidan ... man får en lista med låttitlar och med downloadknappar brevid.

Billig och stabil klår förvisso inte obegränsat utrymme gratis =)

Nackdelen med att hitta glada sidor som vill hosta låtarna graits är ju att de är ganska stora utrymmesmässigt, blir väl lätt så med låtar på upp till 140min =)

Enda låten med tysta partier tror jag är seraphimlåten ... jag har ju gjort alla låtarna till specifika speltillfällen och just då kändes det som en kul grej med helt tysta bitar i musiken, vilket också har funkat bra, men så här i efterhand blir det såklart svårare att använda såna grejer fler gånger.

Jag har precis kört in musikprogrammet igen för å göra lite mer musik när jag sitter å har tråkigt. Men tanken är väl att jag slänger upp en sida där jag bara länkar direkt till nedladdningarna från Filefront så kan jag ju välja själv hur pass vackert och lättnavigerat det blir. Då kan jag ju även passa på att lägga med lite beskrivningar av hur de olika låtarna låter så att man har ett hum om vad det är man laddar ner, samt kortare smakprov så att man vet vad det är man tankar.