Nekromanti Hemsidan har blivit uppdaterad

Marcus J

Hero
neogames hemsida har nu blivit uppdaterad. Det jag har hunnit titta på är faktiskt mest vettiga saker. Fortfarande har inte alla produkter som hintats om här på forumet lagts till i realeseplanen men några har det. (Slskärm)

Detta inlägg var mest till för att göra folk vakna på att den uppdaterats och för att ge lite cred till neogames för att de har gjort det.

/Marcus tycker sig minnas att någon sa att man aldrig fick cred för en uppdaterad realeseplan när vi diskuterade det.

Hjalle

Swashbuckler
Neogames på GothCon

GothCon är över, och nu undrar jag vad det var för fina erbjudanden Neogames hade. Någon som är villig att släppa ur sig lite information? :) För övrigt, någon som snackade med Neogames och luskade ut nåt om nån kommande modul? :gremwink:

-Hjalle, var på ett torp i gnällbältet under påskhelgen.

Helmgast
Re: Neogames på GothCon

GothCon är över, och nu undrar jag vad det var för fina erbjudanden Neogames hade. Någon som är villig att släppa ur sig lite information? :) För övrigt, någon som snackade med Neogames och luskade ut nåt om nån kommande modul?

Krigsherren lär jag få att korra om några dagar, och sen så är det tre veckors trycktid. Fem veckor kvar till Krigsherren borde inte vara alltför optimistiskt.

Det fina erbjudandet var: Tag tre, betala för två. Lite fantasilöst kanske, men det erbjudandet har varit på alla GothCon jag varit på.

Hjalle

Swashbuckler

Krigsherren lär jag få att korra om några dagar, och sen så är det tre veckors trycktid. Fem veckor kvar till Krigsherren borde inte vara alltför optimistiskt.
Gôtt!

Det fina erbjudandet var: Tag tre, betala för två. Lite fantasilöst kanske, men det erbjudandet har varit på alla GothCon jag varit på.
Vad ska man med tre moduler till? Höff. Nåja, jag skulle behöva en ny Vapenmästaren, de går juh sönder i stridskonstkanten... Nåja. Surt sa räven, kanske. :gremwink:

-Hjalle, var inte där.

AEGIS PRIME

Swordsman

SL-skärmen ligger nära och så även Thalamur. Det sägs att Demoner och Alver ligger nära medan Bestialiska folk ligger längre fram :gremfrown:

Mycket trevligt att det såldes bilder från Kim Vässmar. Fick hör att han skulle besöka konventet men var lite trött....
Är det ngn som vet Kims alias på forumet?

Dewain

Veteran

GothCon är över,
Ja tyvärr så är det så, ett helt år till nästa gång. :gremfrown:

och nu undrar jag vad det var för fina erbjudanden Neogames hade.
De sålde även boxarna Eon III och Atlas för 200kr st.

/Dewain ångrar att hon inte köpte originalbild av Kim Vässmar de va så fina och ett original för endast 150kr st..men men lätt att vara efterklok :gremsuck:

AEGIS PRIME

Swordsman

Nåväl, du köpte i alla fall två bilder från den andra pärmen.
Du får se fram emot nästa konvent. Se till att det finns möjlighet att åka till BSK så kan SF Demagogerna återigen få dominera :gremlaugh:

Dewain

Veteran

Nåväl, du köpte i alla fall två bilder från den andra pärmen.
Ja, det stämmer och de kommer att ramas in och hamna på väggen någonstans i huset. :gremlaugh:

Du får se fram emot nästa konvent. Se till att det finns möjlighet att åka till BSK så kan SF Demagogerna återigen få dominera
Vi får väl se till att göra vårt bästa. :gremgrin: Men nästa gång så får vi se till att veta vad det är vi får pris för. :gremblush: Har inte listat ut det än....... :gremsmirk:

Gastono

Hero

nu undrar jag vad det var för fina erbjudanden Neogames
De hade förutom tidigare nämnde en tärningskostnad som var oerhört rolig.

Man fick ta 20st tärningar och slå 1T100, det resultatet som T100'an visade blev priset för tärningarna...
Jag hade tur, fick 20 tärningar för 8:-.
Om man fick 90-99 fick man ett par extra tärningar och om man slog 100 så fick man en modul på köpet...

Hjalle

Swashbuckler

Mycket trevligt att det såldes bilder från Kim Vässmar. Fick hör att han skulle besöka konventet men var lite trött....
Är det ngn som vet Kims alias på forumet?
Legion...
-Hjalle, kortfattad. :)

Hjalle

Swashbuckler

Ah, det där var bättre! Sånna saker är intelligenta och roliga, mer sånt! Jag testade nyss dessutom, första gången slog jag 98, andra gången 7, tredje gången 100 och fjärde och femte gången 34. Där ser man. :gremwink:

Iallafall, låter som en rolig och kul (vad nu skillnaden är) idé från Neogames' sida!

-Hjalle, hade fått många tärningar, och en modul till på köpet. :)

Explorc

Veteran

Tjaaa visst var det fina erbjudanden :gremlaugh:
Vi fick Atlasboxen, Eon3-boxen och Barbarer & människofolk för den ringa summan 400 kr.
Man kan lugnt säga att det var riktigt fina erbjudanden :gremsmile:

\\Explorc, som bara väntar tills nästa speltillfälle!

DarkMystic

Swordsman
jag hälsade bara på Nallo en enda gång! Fann neogames delen mitt i min shoppingmadness och försvann snabbt för att dregla på Golem som låg bredvid. Jag känner alla i Golem så vi snackade en hel del och spelade lite spel.

/DarkMystic ska besöka affären snart...

Blasphemy

Swashbuckler
Jamen... du kunde ju satt dig ned och tjötat... Även om jag var hes och snuvig så kunde jag i alla fall kommunicerat... fast om jag hade sagt något vettigt är väl tveksamt.

Nallo - som vanligt sjuk under och efter konventet.

Helmgast
Vandöda, Monster i Mundana, Drakar, Barbarer [ANT]

Dessutom omslaget till Monster i Mundana.