Re: Är "lands-modulerna" värda att köpa?
Consaber, Asharien & Soldarn och Jarla? Är de värda att köpa eller klarar man sig med Mundana?
Hur är det med Sorgernas brunn? Är den bra?
Consaber är lite svårt att veta eftersom den inte har kommit ut på marknaden än./images/icons/wink.gif Men blir den modulen likvärdig A&S så är den klart köpvärd.
Jarla och Sorgernas Brunn tycker inte jag är speciellt använd bara. Jag är ju iofs
bara en simpel spelare så jag har inte läst modulerna helt men om man tittar på hur mycket vi använt dem.
Jarla använde vi när vi spelade äventyret och sedan har vi använt det när vi varit i staden Jarla någon enstaka gång. Men det som står där om staden är inget man inte skulle kunnat komma på själv.
Sorgernas Brunn var ett rätt roligt äventyr att spela, det rörde runt ordentligt i vår spelgrupp. Men annars så tror jag inte man kan använda det till något annat.
Moduler som behandlar länder, typ A&S, använder vi betydligt oftare. För det första så spelade vi väldigt mycket på Asharina förr, men nu när vi börjat en ny kampanj i Consaber så har vi använt den ganska mycket ändå till diverse saker.
Så mitt tips är att köpa A&S och om Consaber är samma sak, fast om Consaber då
, så är den också helt klart köpvärd.
/Tiamel