Jag har en känsla av att han inte spänner bågen ordentligt, utan bara fjuttar iväg pilarna. Det innebär att han måste komma närmare för att vara effektiv, och då har redan motståndaren regnat pilar över honom en stund.Arfert said:Coolt! Undrar vad han har för dragkraft på bågen.
Och en genomsnittlig motståndare har ju faktiskt bara två knän...Anarchclown said:Verkligen. Men på en orustad fiende eller om man kan få in ett skott i springan i hjälmen eller något så är det ju helt livsfarligt.
Notera dock att man får slut på pilar rätt jävla fort.
Han använder två bågar på 30 och 35 pounds, enligt eftertexterna. Fortfarande hur tufft som helst. =)Arfert said:Coolt! Undrar vad han har för dragkraft på bågen.
I used to be an adventurer like you, men sen träffade jag enn snabbskjutande dansk.Troberg said:Och en genomsnittlig motståndare har ju faktiskt bara två knän...Anarchclown said:Verkligen. Men på en orustad fiende eller om man kan få in ett skott i springan i hjälmen eller något så är det ju helt livsfarligt.
Notera dock att man får slut på pilar rätt jävla fort.
Ha-ha! Min första tanke var »gatling ranger«.chrull said:Bah, blanda inte in verkligheten i det här! Det är ju ASBALLT. Han demonstrerar ju helt klart vad en level 10+ ranger gör i ett typiskt dnd encounter...
Jo, jag insåg att Mackans rate of fire kanske ligger lite UNDEr vad han borde klara avDante said:Ha-ha! Min första tanke var »gatling ranger«.chrull said:Bah, blanda inte in verkligheten i det här! Det är ju ASBALLT. Han demonstrerar ju helt klart vad en level 10+ ranger gör i ett typiskt dnd encounter...
Aha, mes, mina är på 78 och 90 pound.Matolo said:Han använder två bågar på 30 och 35 pounds, enligt eftertexterna. Fortfarande hur tufft som helst. =)Arfert said:Coolt! Undrar vad han har för dragkraft på bågen.