Nekromanti Hertigdömen i Soldarn

Helmgast
Re: Inget Eon?

Med tanke på att Drakar och Misslor skall göras först så skulle det ändå ta jättelång tid innan Gripen & Draken skulle komma ut.

Helmgast
Värdiga ersättare

Dan (även känd som Dan (neo)) har gjort och kommer fortsätta göra minst lika bra ifrån sig som Krille. Därtill har vi ju Petter Nallo (känd som Blasphemy, skrivit Vandöda) och Drakvrede (Schamaner), men vi får väl se om dom håller Krilleklass (kommer iofs inte våga säga annat).

Krille

Super Moderator
Re: Sorg!

"Vem ska nu svara på alla frågor? Från min syn vinkel kan ingen ersätta dig."

Jag hade ju ändå dragit ner drastiskt på frågelådandet i vilket fall som helst. De flesta regelfrågor klarar ni rätt bra själva.

Håller med! Det finns bara en sak kvar att göra: Vi tillfångatar Krille, stoppar honom i en bur tillsammans med en uppkopplad dator, spärrar alla sidor förutom rollspel.nu och ger bara honom mat om han skriver tillräckligt många inlägg! :gremlaugh:

Mvh Victor Palm

I'll be back

Helmgast

Han har ju varit på EON-forumet även sedan han slutat spela EON. Även när han slutar skriva så fortsätter han nog. Forumet är ju något som verkar passa Krille, men han kan gärna få invända mot detta inlägg.

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Du lämnar väl inte Eon-forumet också??!?

DET kan du väl inte göra mot oss? Det vore ju som... som... en pizza utan ost! :gremfrown:

Och tänk på barnet! (...?)

Mitt liv börjar se riktigt hemskt ut nu - först gjorde flickvännen slut (vi hade varit tillsammans i två år), sen gör Krille slut... och hur länge har inte vi (vi + Krille alltså) varit tillsammans? Nej, det här funkar inte...

Finns bara en sak att göra i såna fall: [color:\\"red\\"]Kollektivt Självmord[/color] :gremshocked: (det låter hemskt, men det är den enda lösningen (fundera inte på det, tro mig bara)). Vi hyr en buss och kör ned för ett stup!

P.S. Vad "värdig ersättare"? Det är väl självklart att det inte finns någon värdig ersättare...

Re: Du lämnar väl inte Eon-forumet också??!?

Jag håller med. Säg till mig när du fixat bussen så sticker vi! :gremlaugh:

Mvh Victor Palm

I'll be back

Zaaken

Veteran

Plus att han får en trave med alla eon böckerna också och en kudde och en potta men inge mer.
Om han inte stannar friviligt vill säga

Zaaken

Veteran

Ja maila mig då. Jag vet vi kan skaffa registrerings nummer skyllt där det står Krille på.

zuntona

Swordsman

Som i Kollektivt självmord?

Be0Wulf

Veteran

Jag hoppas att det finns gott om plats i bussen för jag vill då verkligen få plats :gremsmirk:

Krille

Super Moderator
Självmordsbussen

Jag tänker inte skriva mer än Draka och Misslor, oavsett hur mycket ni fånar er.

Sen kan ni se det så här också: nu kan Krille skriva saker helt kompromisslöst! Det som Krille skriver från och med nu kommer helt enkelt inte vara intvingat av någon annans koncept. Det blir ren och skär rådump av Krilles vildaste fantasier.

Att det inte är till Eon har väl aldrig hindrat förr? Jag menar, kan jag spela GURPS The Prisoner med Kults regler så kan väl ni sätta in Krilles T10-produkter i Eon. Dessutom, det finns redan konverteringsregler mellan Eon och T10... :gremwink: