Nekromanti Hilfe(?)

Arntsen

Warrior
Ni som vet allt. Har jag andvändning för "Nippon" & "Hardware"?
De gjordes väl till Neotech (1), sålunda är min fundering: Kommer jag ifall jag inhandlar ovanstående behöva joxa med tidslinjer och dylikt eller är det bara att köpa och se glad ut?

fusk

Warrior
Bara att köpa och se glad ut! :gremsmile:
Det som skiljer sig i Nippon är framför allt stridskonsterna, som är värdelösa om du har Offensiv, i Hardware är det namnet på pengarna som skiljer sig(Ecu kallas europas valuta i hardware), det finns lite regelteknisk jox om datorer som man får skippa samt att det finns ett kapitel med värden för typisk ambulans personal som man också får skippa.
Men för allt i världen, köp hardware!! :gremsmile: I och för sig så är "Hardware 2" planerad, men jag menar ändå att Hardware är en mycket bra investering.

(EDIT: Och välkommen till forumet! :gremwink:)

fusk

Warrior
Re: Hardware 2?

Näe, jag har inte den ringaste... Jag vet att det skrivs på den lite grann, men jag vet inte hur långt de har kommit med det. Men den står inte inskriven i deras planering så det kommer nog dröja ett tag till, här du planeringen för övrigt.
Att den skulle ges ut gavs till känna i det här: Nya "Hardware" inlägget.

Foggmock

Myrmidon

Vad JAG vet (som iofs lider av tystnadsplikt om allt vad gäller projektet) är att det håller på att korrläsas, eftersom jag själv är korrläsare. Jag tror att det är ungefär allt jag får avslöja. :gremsmile:

ripperdoc

Myrmidon

Det är helt korrekt att Hardware 2 korrläses för tillfället (det mesta är alltså färdigskrivet). Det saknas dock fortfarande en del texter. Observera dock att detta inte säger något om NÄR Hardware 2 kommer ut i butik. Det är stressigt hos Neogames nu och det behövs mängder med illustrationer och layoutning innan HW2 kan tryckas. Det kan dröja många månader.

/RipperDoc