Nekromanti Hjälp... går det att få tag på nånstans?? Hjälp...

BraidsMamma

Veteran
Tja, jag bara undrar om man kan få tag på Smurfrollspelet Afterlife som spelades på LinCon 2003 någonstans på nätet?
All hjälp är välkommen.

Johan K

Gammal & dryg
Länkregistret på rollspel.nu ??

Har du kollat runt här på länkregistret som wrollspel.nu har ??

BraidsMamma

Veteran
Re: Länkregistret på rollspel.nu ??

Har ingen aning hur tråden hamnade här, ska omstarta den på rollspelsforumet...

Troberg

Sinister eater
Re: Länkregistret på rollspel.nu ??

Har ingen aning hur tråden hamnade här, ska omstarta den på rollspelsforumet...
Be hellre någon admin flytta den. Korspostning brukar irritera folk.

chrull

Stockholm Kartell
dubbelpostningar är inte välkomna. sluta med det tack.

Björn den gode

Swashbuckler
Kanske

Först så måste jag säga att admin väl gjort en rejäl tabbe här... Det naturliga vore väl att låsa den här tråden som ligger på fel forum istället för att låsa den som ligger på rätt forum. I alla fall så har jag ingen länk att ge dig, men en snabb koll på Lincons webb säger mig att det är Anna Svensson som står bakom det hela. Enklast är nog att maila henne och fråga efter det. (jag förutsätter att du redan försökt med diverse uppenbara ställen på nätet)

BraidsMamma

Veteran
JA jag vet att det bliv fel.Kan nån hjälpa mig nu?

Jag hittar inte Anna Svenssons E-Mailadress..

chrull

Stockholm Kartell
Ursäkta?

Så jag skulle bara ha låst den andra tråden utan att förklara varför?

chrull

Stockholm Kartell
Re: Kanske

Först så måste jag säga att admin väl gjort en rejäl tabbe här... Det naturliga vore väl att låsa den här tråden som ligger på fel forum istället för att låsa den som ligger på rätt forum.

Nej. Eftersom det här redan hade fått svar så ville jag inte låsa det. Däremot borde jag antagligen ha länkat hit från min låsning av det andra inlägget. på så sätt hade de som läste tråden på rätt forum kunnat hitta rätt direkt. Men det är å andra sidan inte så såvårt att klivka fram användarens alla inlägg och leta...

Hade det här inlägget varit obesvarat hade jag sjävlklart låst det här. Men nu var det inte så. och det är främst för att förhindra samma diskussioner på två olika platser som jag gjorde det. Jag tror inte den här tråden ska störa det allmänna spelforumet så mycket....

chrull

Alharra

Warrior
Tja det fanns väl en fullgod förklaring till låsningen i den andra tråden (med)? That's my humble opinion, och det här är egentligen inte värt att bråka om så jag tycker vi lägger ner det här nu.