Jimmy_SL
Warrior
Nu ska jag berätta lite om vad som hänt i denna kampanj.
Spelarna, som består av...
Selyn Guldlöv - Magiker från Camard (Medlem i allvetandets brödraskap)
Gelan Ryttarman- Baron och Kungliginformatör till hans nåd Akala Gahallan III konung av Drunok.
Cailean -(Och massa annat alviskt tjaffs)Alv och vapenmästare från Alarinn.
Jaregor Warg- En ung legosoldat från Soldarn.
Morolan - Alv från Alarinn Stigfinnare.
---
Dessa rollspersoner lärde känna varandra på det mest underliag sätt. Men vi skippar den delen.
Gelan, var utskickad av Drunok för att värva soldater, en lång resa där han stötte på sina vänenr ocg tog dem med sig. Olyckligtvis råkade dom komma i gräl med en av Ashariens mest farligaste män, en mäktig rövarhövding, och Xinu troende man... Denna hövding mördades av rollspersonernas list. Hövdingen kallar vi för skuggan.
Gelan och ahsn vänner reda tillbaka mot Drunok.
De når huvudstaden Arlon.
Jargien, har länge planerat invasionen av Drunok, och den är nu på väg. Jargiska trupper intar Drunoks Västra delar.
Drunok samlar sina riddare, och soldater, och belägrar sig i tre fort som ligger i Druoks västra sida.
Drunoks armé ska stoppa Jarien för att sa sig mot huvudstaden.
Försöket misslyckas.
Jargiska trupper strömmar in i Drunok.
Spelpersonerna överlever och flyr landet.
Skuggans undersåtar rider på tio svarta hästar och söker efter Gelan, mannen som dräpte deras ledare...
--------------
Nåja, histroien kanske inte är så bra, själv tycker jag och mian spelar det, men de e svårt att förklara allt såhär på ett forum... Men nu behöver jag hjälp, jag vill atta ett mörker ska komma, och att alver ska vara inblandade... men jag behöver hjälp att hitta på varför, vad som kan hända och så...
Tack tack!
Spelarna, som består av...
Selyn Guldlöv - Magiker från Camard (Medlem i allvetandets brödraskap)
Gelan Ryttarman- Baron och Kungliginformatör till hans nåd Akala Gahallan III konung av Drunok.
Cailean -(Och massa annat alviskt tjaffs)Alv och vapenmästare från Alarinn.
Jaregor Warg- En ung legosoldat från Soldarn.
Morolan - Alv från Alarinn Stigfinnare.
---
Dessa rollspersoner lärde känna varandra på det mest underliag sätt. Men vi skippar den delen.
Gelan, var utskickad av Drunok för att värva soldater, en lång resa där han stötte på sina vänenr ocg tog dem med sig. Olyckligtvis råkade dom komma i gräl med en av Ashariens mest farligaste män, en mäktig rövarhövding, och Xinu troende man... Denna hövding mördades av rollspersonernas list. Hövdingen kallar vi för skuggan.
Gelan och ahsn vänner reda tillbaka mot Drunok.
De når huvudstaden Arlon.
Jargien, har länge planerat invasionen av Drunok, och den är nu på väg. Jargiska trupper intar Drunoks Västra delar.
Drunok samlar sina riddare, och soldater, och belägrar sig i tre fort som ligger i Druoks västra sida.
Drunoks armé ska stoppa Jarien för att sa sig mot huvudstaden.
Försöket misslyckas.
Jargiska trupper strömmar in i Drunok.
Spelpersonerna överlever och flyr landet.
Skuggans undersåtar rider på tio svarta hästar och söker efter Gelan, mannen som dräpte deras ledare...
--------------
Nåja, histroien kanske inte är så bra, själv tycker jag och mian spelar det, men de e svårt att förklara allt såhär på ett forum... Men nu behöver jag hjälp, jag vill atta ett mörker ska komma, och att alver ska vara inblandade... men jag behöver hjälp att hitta på varför, vad som kan hända och så...
Tack tack!