Nekromanti Hjälp med korrekturläsning och vapenbeskrivning.

Zadrith

Hero
Jag fixade till lite alternativa regler för Vapen och Skador till Fantasy! (som finns som bilaga) och la ut dem på forumet i går kväll. Arfert (Fantasys skapare) vill eventuellt lägga ut dem på sagagames.com så det hade varit trevligt om någon hade korrekturläsa dokumentet först (tre sidor) och synpunkter på själva reglerna är naturligtvis också välkomna.

Jag avslutade dokumentet med en beskrivning av två lite mer udda vapen som man skulle kunna använda i sitt äventyr eller sin kampanj och jag skulle vilja få med två vapen till där. Vapnen finns avbildade här: http://zadrith.deviantart.com/art/Fantasy-Communism-485179857

Det är samma vapen som jag har som profilbild för den som inte orkar titta på Deviantart. Jag försökte hitta på en bakgrund själv men blev inte riktigt nöjd. Helst vill jag att det ska finnas lite fantasy-kommunistiska referenser i deras bakgrund men det är inte ett absolut krav.

Beskrivningen och vapnens eventuella förmågorna får gärna vara lite humoristisk men den får inte övergå till att vara tramsig för det ska gå att väva in dem i en seriös kampanj. Den text jag tycker bäst om kommer att läggas in i dokument och upphovspersonen kommer naturligtvis att få sitt namn i dokumentet och behåller i övrigt upphovsrätten (Är inget bra på upphovsgrejer men jag hoppas det var tillräckligt mycket info om det).

Tack på förhand

Attachments