Jag håller så smått på och snikrar på ett rollspelsystem och skulle vilja ha lite kritik. Mest är det mina personlighetsdrag som jag undrar över men även kritik på annat upskattas. Jag bifogar ett utkast till rollformuläret och som förklaring kan sägas att personlighetsdragen inte kommer att ha bågra numeriska värden utan komer att bestå i en markering på linjen ovanför texten och ett beskrivande ord på raden efteråt. Jag skulle också vara intreserad av hur det samlade intrycket från rollformuläret värkar. Det tomma vita området på första sidan ska senare fyllas med vapendata och andra strids data men då systemet för det inte är färdigt kan jag inte lägga till det ännu.
Men åter till personlighetsdragen, hur tror ni att dom nuvarande fungerar, finns det några som borde läggas till (Ge gärna exempel med engelska motsatsord så som jag har skrivit personlighetsdragen på formuläret), tas bort.
Kritik uppskatas.
Men åter till personlighetsdragen, hur tror ni att dom nuvarande fungerar, finns det några som borde läggas till (Ge gärna exempel med engelska motsatsord så som jag har skrivit personlighetsdragen på formuläret), tas bort.
Kritik uppskatas.