Nekromanti Hjälp mig övervaka forumen!

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Jag har satt forum och trådar som bevakade, men jag förstår inte hur jag skall göra för att se att det har hänt något i dem.

Exempelvis i Höstdimmaforumet så missade jag Kannestens fråga för några dagar sedan helt. Borde det inte dyka upp någon sorts ikoner eller indikatorer på att det hänt något i trådarna eller forumen som man bevakar?

--

Det går ju bra så länge man sitter framför datorn och ser hur det ändras i "Senaste inlägg" till vänster. Men om man är borta ett tag, hur skall man då göra för att inte missa något?

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Om du klickar på »Mina saker« upptill i menyn och sedan »Bevakningslistor« så kommer du till en sida som bara visar inlägg från forum/trådar du satt bevakning på.

Med hjälp av funktionen »Filtrera« till vänster över listan kan du välja ut vissa specifika av dina bevakade forum och bara visa inlägg från dessa.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Wilper said:
Jag har satt forum och trådar som bevakade, men jag förstår inte hur jag skall göra för att se att det har hänt något i dem.
Jag använder "bevakade forum" resp. "bevakade trådar" för att kolla sånt. Funkar finfint det är i stort sett det enda sätt jag använder för att kolla forumet numera.